Wygraj mini paletki:))


Kochani dziś mam dla Was kolejną niespodziankę:) Razem ze sklepem www.resetpoint.pl przygotowaliśmy konkurs, w którym można wygrać 5 mini paletek. Mogą służyć jako podstawki pod szklankę, garnek a nawet stojaczek na wizytówki.



Jak chcesz zostać właścicielem tych mini paletek to
- zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie,
-jeśli posiadasz konto to polub firmę na Facebooku Tutaj .
- i oczywiście czekaj na wyniki, konkurs zaczyna się już dzisiaj, zapisywać można się do 15 lutego.
Osoby nie posiadające bloga również mogą się zapisywać:))
Oczywiście zapraszam również na stronkę sklepu, można tam znaleźć mnóstwo ciekawych przedmiotów

 
http://www.resetpoint.pl/

 Miłego dnia:))


Komentarze

  1. Ja bardzo chętnie wezme udział w konkursie :) Juz lece polubić stronę na Facebooku :)
    Pozdrawiam serdecznie, fajowe te paletki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialne! Oj przydałyby się :)
    Zgłaszam się i obserwuję bloga jako: Testerka
    Na Fb lubię jako Ewa P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne! Zgłaszam się, obserwuję jako Rudaaa12 i lubię jako Kornelia W :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcia przygarnę , są swietne :)
    lecę obejrzeć co ciekawego w sklepie :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż kiedyś przewoził takie stosy palet ale takiego cuda małego nigdy nie widziałam. Z prawdziwa przyjemnością poczekam na losowanie moze do mnie uśmiechnie sie szczęście. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze takie to proste, a takie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fantastyczne. ;) z chęcią się skusze.. na fb już polubione ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że chcę i polubię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne paletki:) Staję w kolejce i kto wie, może będę miała szczęście?:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. u bym chciała :))))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te minipaletki :) Spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne mini paletki, bardzo chętnie spróbuję szczęscia w konkursie, tylko mam problem, bo nie mam konta na facebooku:{ ale może do tego czasu już będę miała, kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja dołączę z miła chęcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodkie. Pewnie, że chce

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie :) banerek wisi: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dłuższego czasu szukam palet w prawdziwych rozmiarach ale bez skutecznie. Może w tych małych mi się poszczęści :>

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział i ja:)
    obserwuję:bernadeta bomba
    lubię na fb:Bernadeta B.
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział :)
    obserwuję: sylviaaa100
    lubię na fb: Sylwia B.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie biorę udział :)
    Obserwuję jako: miloyy
    A lubię jaki: Paulina P.
    paulina.pomietlo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te paletki są genialne! Bardzo mi się podobają, dlatego chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Obserwuję ;P
    Lubię jako Justyna K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne są te paletki, dlatego chętnie bym je zagospodarowała u siebie.

    Blogi posiadam, konta nie ale i tak uwielbiam !!!
    Nadszedł czas pomysleć o koncie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudne:) Lubię to! (Kwiaciarnia Tęczowa)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńka, ktoś miał fajny pomysł! Biorę udział w czekaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo ja też chcę;) Chętnie wezmę udział w konkursie;) Kliknęłam "like";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jako Katarzyna L.;p
      A obserwuję jako Kaśśś^^

      ;)

      Usuń
  25. Zgłaszam się i ja :)
    niutka205@o2.pl
    Obserwuję jako Ania B.
    Na FB Anna B.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super są te mini paletki :).

    Chętnie je przygarnę i mam już nawet na nie pomysł :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo oryginalne te podkładki pod kubek :D
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takich podkładek jeszcze nie widziałam , ale chętnie powalcze o nie :)
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  29. Te paletki są po prostu genialne ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością ustawie się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale genialne. Ustawiam się w kolejce. Lubię to na FB jako Patrycja M.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  32. dopisuję się :)
    fb nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  33. Polubilam jak Paulina Lubszczyk
    mail: paulina.lubszczyk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Super:) chciałabym zobaczyć czy się sprawdzą w moim mieszkanku i wpasują w wnętrze:) mój email:sylwia1906@o2.pl fb niestety nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się i obserwuję bloga jako: asiaaa8
    Na Fb lubię jako Asia G.
    mail: asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią przygarnę te maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się ustawiam w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja i ja...:) cudne są:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja również :)
    obserwuję jako Asia S.
    winnie007@interia.pl
    zapraszam i do mnie na małe candy
    http://projektyarchiko.blogspot.com/2013/02/kobiece-candy-u-archiko.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Troszkę późno, ale również się zapisuję :). Fajne te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te paletki są przesssłodkie (jak na candy przystało), ustawiam się w kolejce, na fb polubione :)
    pozdrawiam i zapraszam na moją blogową świeżynkę: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tez staję w dłuuuuugiej kolejce po paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. If you are going to feed it well! Scientists analysed data on food and nutrient intake, body weight or pulley machines increases
    the rate of metabolism. First, determine your hormone
    type collagen enhancer and how to spot unhealthy options.
    Of course, they neglected to mention that immediately after creating a surge of
    energy, a youthful appearance, or a trifle over 26 stone.


    my web site; http://kollagenintensivscam.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)