Małe przyjemności

Witam:)
Jaka pogoda u Was? U mnie od rana pada deszcz, jest zimno, mokro i paskudnie. Bez kaloszy i parasolki lepiej nie wychodzić z domu. Jak ja nie lubię takiej pogody!!! Ale nie ma co się załamywać bo nic tak nie poprawia humoru jak małe przyjemności czyli drobne zakupy:) Ostatnio trochę pobuszowałam w galerii handlowej, wyprzedaży mnóstwo. Zrobiłam drobne kosmetyczne zakupy

 
 1. krem Ziaja do skóry suchej
2. różana maseczka Ziaja - już ją wypróbowałam, ma ładny delikatny zapach, bardzo dobrze nawilża i jak dla mnie jest ok:)
3. mój ulubiony jedwab do włosów- to już nie pierwsze opakowanie, które kupiłam, jestem z niego bardzo zadowolona, pachnie wspaniale, nawilża włosy i nadaje im ładny połysk. Cena w promocji 3.99:)) Polecam
Przechodząc koło sklepiku z kawami i herbatkami nie mogłam się oprzeć żeby czegoś nie kupić.

 
Tym razem kupiłam kawę Paryż nocą i herbatkę dzika wiśnia:)
I na koniec jeszcze ten mały kubeczek, który mnie zachwycił, do tego był w promocyjnej cenie.
 
 
Uwielbiam gromadzić przeróżne kubki, filiżanki. Szafki  w kuchni już się nie domykają:) Często się powstrzymuję jak mogę, żeby nie kupić znowu kolejnego kubka do kolekcji. Ale jak widać nie zawsze mi się to udaje. I ten oto uroczy kubeczek dołączył do mojej kolekcji:))


I to tyle z zakupowych nowości. Przypominam o moim konkursie Tutaj , na który bardzo serdecznie zapraszam. Życzę miłego dnia i dużo ciepełka:)) Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nowy komentarz do posta "Małe przyjemności" dodany przez Avrea :

    u mnie na szczęście snieg i cieszę sie białym puchem który lezy ;)
    kawke paryz noca piłam bardzo dobra , a herbatka dzika wisnia też smaczna , kup sobie jeżeli jeszcze nie piłas Sakura Sancha pychooota ;)
    a do kubków i filizanek tez mam słabość i szafki sie juz nie domykają mam zakaz kupna ...;p a i tak czasem nie moge sie powstrzymać , Twój kubas uroczy :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. no to do 3 razy sztuka ;p
    polecam herbatke jak nie próbowałaś Sakura Sencha pychoota , a do kubków i filizanek mam słabość tak jak Ty , szafki się nie domykaja i mam zakaz ,ale i tak czasem cos przemycę ;p
    Paryż nocą bardzo mi smakował a i dzika wisnia tez
    u mnie snieg i pieknie biało :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha kubas swietny chyba sie przejde tam gdzie Ty ;p

      Usuń
  3. Śliczny ten kubek a smaku herbaty jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię Ci się, że nie przeszłaś obojętnie koło tego cudownego kubeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten jedwab, super kubek :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kubeczek :) muszę wybrać się po ten jedwab bo się zbieram i nie mogę zebrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedwab znam i jak najbardziej pochwalam.Kubeczek...hmm...przecież my kobiety lubimy takie śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. krem miałam... a jedwab.. za sam zapach daję mu plus! a już nie wspominam o cenie w czasie promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczka to jest to! Jest naprawdę świetna! Ziaja to dobra firma...a krem do rąk z koziego mleka....bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię " Paryż nocą" :)
    Dostałam jako prezent na mikołajki i się w niej zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu sprawdziłam krem Ziaja, który tu poleciłaś :) Jest rewelacyjny dla mojej suchej skóry i przy tym nie taki drogi :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)