Swetrowe inspiracje

 
 
Witajcie:))
 
Zima zagościła na całego i nie ma zamiaru odpuścić. Pewnie jeszcze trochę z nami pobędzie, o wiośnie marzymy i pewnie wiele z Was chciałaby założyć już troszkę lżejsze ubranka. Wiosenne, letnie sukieneczki...Ale zima jest więc mam dziś dla Was troszeczkę sweterkowych inspiracji.


Roxy


Monnari



Sweterek Zalando


Solar
 
Vacant


Emu
 
Więcej sweterków możecie zobaczyć TUTAJ
Jeszcze chciałam Wam przypomnieć o moim konkursie, można się  zapisywać tutaj klik
To tyle na dzisiaj, miej nocki życzę:))

Komentarze

  1. Sweterek z reniferem mi się podoba chociaż cena mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. monnari i vacant górą ;) piękne.. lubię zime, bo mogę ubrać się na cebulkę i zimą mam urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się Zalando, szukałabym raczej ciemniejszego koloru, chociaż ten pastelowy jest śliczny, ale krój jest dokładnie taki, jaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. emu jest świetny :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze troszeczkę to my te sweterki ponosimy bo zima na całego:)
    Ja na dziś to poproszę ten czerwony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten z Zalando najlepszy :) ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne sweterki!
    szczególnie ten z Zalando oraz biały z reniferem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy i ostatni są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog <3
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zabiegana.html#comment-form ;*
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za kom, a obserwujemy?:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten sweterek suncoo:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)