Szampon do włosów suchych Ziaja

Bardzo lubię produkty firmy Ziaja. Mleczka do demakijażu są dla mnie nie zastąpione. Nie podrażniają moich oczu tak jak większość innych preparatów. Jednak ten szampon mnie rozczarował.

 
Jest przeznaczony do włosów suchych takich jak moje. Producent obiecuje:
- szampon doskonale nawilża i wygładza włosy
-zapewnia lepsze rozczesywanie i układanie
-likwiduje uczucie suchości
- dobrze się pieni i ma ładny zapach
 
A teraz moja opinia
- nie zauważyłam, żeby moje włosy były dobrze nawilżone i wygładzona
- po umyciu były suche i spuszone
- przy pierwszym użyciu nie pieni się wcale dopiero przy drugim jest lepiej
- zapach również mnie specjalnie nie zachwycił
 
 
Tego szamponu nie polecam osobom, które mają problemy z puszącymi i suchymi włosami. Dla mnie ten szampon się nie nadaje i raczej już go nie kupię.
 
Ale dzisiaj pochmurny i wietrzny dzień. Łatwo popaść w paskudny nastrój. Polecam na taką pogodę pyszną herbatkę "Francuskie winogrona"
 
 
Jak dla mnie jest niesamowita:)))
 
 
 
Chętnie z Wami bym ją wypiła:)) Miłego dnia kochani:))
 
 

Komentarze

  1. kusisz herbatką...musi pięknie pachniec :)
    a co do produktów z Ziaji szamponu nie próbowałam, pewnie i tak do innego typu włosów bym musiała kupic :) ale uwielbiam mleczko pod prysznic i krem do rąk (o ile kremów do dłoni w ogóle nie znoszę...tak ten jeden jest rewelacyjny!!) "kozie mleko"
    POZDRAWIAM
    u mnie też wietrznie!!!
    herbatki dziś cały dzień też będę degustowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. a akurat ten szampon kupiłam mojemu TŻ ;) moim zdaniem zapach bardzo ładny, ale jemu się nie podoba, ugh :P nie wiem jak z działaniem u niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbatę i piłam na prawdę różne, ale takiej jeszcze nie próbowałam? Gdzie ją można dostać? Jak wygląda cena?

    Co do szamponu. Używam kosmetyków firmy Ziaja jednak szamponu nigdy nie próbowałam. Również mam problem z puszącymi się włosami. Natomiast z czystego serca polecam Ci nową linię szamponów Garnier Fructis o egzotycznym zapachu. Nie dość, że włosy pachną intensywnie cały dzień to są wygładzone i łatwiej się układają.

    Szampon wygląda tak: http://www.bangla.pl/zdjecia-garnier-fructis-szampon-wzmacniajacy-fruity-passion-do-wlosow-normalnych-suchych-up33895-1.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja herbatkę kupuję w galerii handlowej. Taki mały sklepik z herbatkami i kawami na wagę. Cena jest dosyć wysoka bo za 50g dałam 9zł. Jednak jest bardzo wydajna i na długo starcza. Czasami można pozwolić sobie na takie szaleństwo:))

      Usuń
  4. ja już 3 kawy i dwie herbaty wypiłam a nastrój z min na min sie pogarsza :/
    byleby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  5. zaobserwowałam blog i zapisałam dziękuję kochana za odwiedziny lubię szampony z ziaji super są

    OdpowiedzUsuń
  6. Szamponów ziaji nie próbowałam, ale lubię ich kremy do kąpieli, ładnie pachną, są nie drogie i wydajne. Włosy mam takie jak Ty i do tej pory niczego fajnego nie znalazłam. Jak mam szampon po których dobrze mi się rozczesują to znów są przeciążone. W ogóle to nie lubię swoich włosów :(. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamponu z tej serii nie próbowałam żadnego ale tak ogólnie to firmę bardzo lubię.Smacznie i zachęcająco wygląda Twoja herbatka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Ziaję ale ich szamponami się nie zachwycam. Herbatkę muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyszłam na chwilę
    razem przywitać niedzielę
    u mnie mokro i chłodno
    życzę miłego dnia
    i serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam puszące sie włosy i dodatkowo farbowane... Wg mnie na takie włosięta nie ma nic lepszego niż odżywka, bez odżywki po prostu nie da sie z nimi dojść do ładu, nie wazne jakiego szamponu bym nie uzyła! A co do Ziaji to uwielbiam ich kremy, ale szamponom nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń

  11. Serdecznie pozdrawiam
    i ściskam.

    ja teraz myję szamponem z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię produkty Ziaji :) ojjj, też bym się napiła! obserwuję, udanego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dokładnie takie same odczucia. Kremy ziaji bardzo lubię ale szampon kicha! W ogóle się nie chciał pienić, trzeba go wylać naprawdę dużo by cokolwiek było widać:)

    Dziękuję za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej serii również szampon z granatem jest kiepskim.. i od tamtej pory przestałam kupować produkty tej firmy.. może jeszcze mnie zaskoczą. ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)