Współpraca z firmą Clover

Witam:))
W ramach współpracy z firmą Clover dostałam taką piękną, ręcznie robioną bransoletkę.


http://www.e-clover.pl/pl/sklep/produkt/310/bransoletka-clover-rocknrolla-rn015/
Wykonana jest ze skórzanych rzemieni, ozdobiona elementami antyalergicznymi.
Bardzo podoba mi się to, że wszystkie bransoletki są robione ręcznie według oryginalnych pomysłów. Nie ma chińszczyzny, więc polecam ten sklep dla osób ceniących rękodzieło, szukających niebanalnych przedmiotów:)

 

Ceny również nie są wygórowane. Więc z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten sklep:)

http://www.e-clover.pl/pl/

A u mnie dzisiaj sypie śniegiem i jest taka zima jaka powinna być:)) Miłego dnia życzę:)

Komentarze

  1. świetna bransoleta :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta bransoletka :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) U mnie też zasypane wszystko - po pas :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna! u mnie też śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię bransoletki z rzemienia.Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka wygląda na naprawdę dobrą robotę, ja ostatnio sama zaczęłam robić biżuterię a za namową znajomych sprzedaję :) Fanie, że polecasz dobry sklep, bo teraz jest mnóstwo bubli :/
    obserwuję i będę podglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka jest przepiękna! Chociaż sama nie noszę tego typu błyskotek, to ta mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię bransoletki z dzyndzelkami:))

    Ja już się bałam, że u mnie zacznie śnieżek topnieć, ale chwycił przymrozek:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta bransoletka ! :) Bardzo mi się podoba, zaraz przejrzę ofertę sklepu :) Obserwuję kochana :) Miło będzie się zaprzyjaźnić blogowo :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała ;)
    Mogłabyś mi powiedzieć co powinno sie umieścić w mailu o współpracę?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)