Urodziny bloga, stosy książek i pierwszy patronat:) Mój czerwiec!

 Czerwiec. Przeminął za szybko. Uwielbiam te długie dni, zapach jaśminu i truskawki. W czerwcu dużo jeździliśmy rowerami, zaczęliśmy sezon basenowy i porobiliśmy plany wakacyjne. Wyjeżdżamy dopiero w sierpniu, ale najważniejsze, że w miejsce, w które chcieliśmy. A nie było łatwo załatwić rezerwacji.  I dużo, dużo czytałam.


Dostawy książek po prostu mnie zaskoczyły i pierwszy raz tak na prawdę nie wyrabiam się z czytaniem. A jest jeszcze tyle książek, które chciałabym przeczytać:) 




Na zdjęciach to tylko niektóre, jest ich znacznie więcej! 

Książki, które warto przeczytać to na pewno: Jutro i Dama z blizną. bardzo polecam:)


W czerwcu w końcu można było wyjść do restauracji. Nareszcie! Nawet nie wiedziałam, że tak mi tego będzie brakowało.



Kosmetyki miesiąca masełka do ciała. Recenzja


Praca miesiąca to zdecydowanie podkładki z flamingami. Robiłam je na zamówienie, a teraz muszę zrobić jeszcze raz na kolejne zamówienie, bo tak się spodobały. Mają w sobie to COŚ:)



W czerwcu dostałam książki z moim patronatem medialnym. Bardzo przyjemne uczucie. Niedługo o książce będzie troszkę więcej i z tej okazji konkurs też się znajdzie. 



Jak tak patrzyłam na to logo bloga, a tak na prawdę na jego brak, to stwierdziłam, że coś trzeba z tym zrobić. Blog właśnie skończył 9 lat, a nie ma nawet porządnego logo. Dlatego już pracuję w tym temacie i mam nadzieję, że nowe logo powstanie jak najszybciej.

Właśnie, w czerwcu blog skończył 9 lat. Przez ten czas  przechodził swoje wzloty i upadki, a nawet jedno zawieszenie. Często zastanawiałam się nad tematyką, miał być blog jednotematyczny poświęcony tylko kosmetykom, ale stwierdziłam, że to nie dla mnie. A niedawno nawet miałam taką myśl, żeby zrobić z tego bloga, bloga książkowego. Książki to moja pasja, coraz więcej takich wpisów się pojawia, ale nie wiem, jak długo bym wytrzymała w jednej tematyce. Myślę, że niedługo i znowu bym coś zmieniała. Dlatego blog nadal będzie wielotematyczny z naciskiem na książki i kosmetyki. 

Taki właśnie był mój czerwiec. A jaki Twój?

 A dzisiaj mam urodziny więc świętuję:) 

***********************************************************************************

Jeśli chcesz poinformować klientów czym zajmuje się Twoja firma to warto skorzystać z gabloty informacyjnej. Eksperci zaprojektują taką gablotę na potrzeby każdej firmy. Każda informacja będzie dobrze widoczna i będzie przyciągała wzrok. Warto skorzystać z takiego rozwiązania, więcej informacji https://gabloty.info.pl/

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)