Nowości kosmetyczne

 Ostatnio testuję nowości kosmetyczne ze sklepu https://eranatura.pl. Dwa masełka z Miodowej Mydlarni: Masło do twarzy i ciała Zielona Herbata oraz Masło do twarzy i ciała Dla Królewny. Trzecim produktem jest peeling solny słodka żurawina. Najbardziej ciekawa byłam tych dwóch masełek. 


Masełka znajdują się w 65 gramowych słoiczkach. 
Masełko z zieloną herbatą
  • z masłem shea, olejem kokosowym, olejem ze słodkich migdałów, oliwą z oliwek, woskiem pszczelim
  • ziołowy zapach z nutą kminku, cytrusów, piżma, i mchy dębowego
  • masa netto: 65 g
Masełko dla królewny
  • z woskiem pszczelim, masłem shea, olejem ze słodkich migdałów, masłem mango, witaminą E
  • aromat słodki, kwiatowy, z nutą m.in. cytryny, limonki, zielonych liści, jabłek
  • puszysta konsystencja musu
  • masa netto: 65 g

Oba produkty to masełka, ale mają lekką konsystencję musu. Przeznaczone są do każdego typu skóry, zwłaszcza do suchej i wiotkiej. Produkty, chociaż małe, to jednak są bardzo wydajne. Niewielka ilość wystarczy, żeby dobrze rozprowadzić na skórze. Masełka pięknie pachną co jest ich dodatkowym atutem. Skóra po nich jest bardzo dobrze nawilżona. Myślę, że lepiej nadają się do ciała niż do twarzy. Jak dla mnie, do twarzy są trochę za tłuste i mogą zostawiać tłustą warstwę na skórze. Ale do ciała idealne, zwłaszcza jak skóra jest bardzo wysuszona np. przez słońce. 

 

Peeling solny Słodka żurawina z Doliny Czeremchy:
  • z woskiem jojoba, masłem shea, olejem kokosowym, olejem z pestek moreli, płatkami róży
  • wydajny
  • naturalne składniki


Produkty znajduje się w 100 ml puszce. I tak, ma swoim składzie sporo płatków róż:) Peeling jest przeznaczony do ciała, ale uważam, że do ciała jest za delikatny. To jeden z delikatniejszych peelingów jakich miałam. Dlatego do twarzy można go spokojnie używać. U mnie sprawdza się rewelacyjnie. Skóra po nim jest gładziutka i do tego ciekawie pachnie. Jeśli szukacie bardzo delikatnych, a przy tym naturalnych peelingów, to ten będzie idealny:) Polecam.



Znacie te produkty? Jak u Was się sprawdziły?

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)