Miła niespodzianka od Oriflame

 Bycie konsultantką Oriflame ma swoje plusy i minusy. O wszystkich plusach i minusach pisałam jakiś czas temu tutaj. Plusów jest sporo, ale takiej niespodzianki to nie przewidziałam. We wrześniu Oriflame zrobiło promocję, jeśli kupi się coś za 50 zł to można dostać niespodziankę. Tych propozycji nagród jest sporo. Od najtańszych po bardzo ciekawe, ale na te ciekawe to nie liczyłam. Myślałam, że może dostanie mi się jakaś maseczka, albo jak dobrze pójdzie to krem. Szczegóły promocji tutaj


Jakie było moje zdziwienie, jak kurier zamiast jednego pudełka z zamówieniem, dostarczył dwa. Drugie było pokaźnych rozmiarów i na pewno nie było w nim maseczki do twarzy. Po odpakowaniu pudełka zobaczyłam lusterko. A dokładnie lustro kosmetyczne Sencor.



Lustro jest dwustronne, jedna strona powiększa. Dodatkowo jest podświetlane diodami LED, w zestawie kabelek.  



Takie lusterko na pewno się przyda, a ja jestem bardzo miło zaskoczona  niespodzianką. Do końca miesiąca trwa promocja więc jeśli lubicie niespodzianki zachęcam do skorzystania z promocji. Wystarczy zarejestrować się na stronie i od razu możecie kupować z 20% rabatem. Rejestracja tutaj. Jeśli chcecie, żebym była Waszym opiekunem, to w polu nr opiekuna wpiszcie 2782780 . Wystarczy zrobić zakupy za 50 zł.

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)