Dziewczyna z wiatrem we włosach

 Bardzo lubię powieści obyczajowe. Ta również zwróciła moją uwagę. Dziewczyna z wiatrem we włosach z księgarni Tania Książka.


Książka jest drugim tomem  z serii "Między stronami życia" i już żałuję, że nie miałam możliwości przeczytać pierwszego tomu. Trzy przyjaciółki, które stoją przed różnymi decyzjami w życiu. Ale cokolwiek się wydarzy, zawsze mogą na siebie liczyć. Marlena, Justyna, Beata. Część druga poświęcona jest przede wszystkim Marlenie, ale też możemy się dowiedzieć, co słychać u pozostałych bohaterów.

Od wydawcy:
Marlena – agentka Michała, mistrza horrorów, i przyjaciółka Justyny, autorki bestsellerowych romansów – chce zrobić wszystko, aby wyciągnąć dwoje pisarzy z twórczej niemocy. Gdy sprawy wydają się zmierzać we właściwym kierunku, na horyzoncie pojawia się jej brat, Krzysiek, który wpadł w tarapaty finansowe. Problemy brata zaczynają być problemami Marleny, a jedyną szansą na ratunek jest dla niej przyjęcie nietypowego zlecenia. Ma napisać autobiografię milionera Seweryna Mazura i w tym celu wyjechać do Francji. Podjęcie tej decyzji niesie za sobą bardzo poważne konsekwencje.


Na początku trochę trudno było mi się wdrożyć w całą historię, ponieważ nie znałam bohaterów wcześniej. Michał mnie denerwował, załamał się zupełnie po wyjeździe Justyny. Zatracił się w swoim smutku, ale nic z tym nie robił. Dopiero mamusia postawiła go do pionu i chłopak się ogarnął. Marlena najbardziej wzbudziła moją sympatię. Pracowita, zaradna i twardo stąpająca po ziemi. Niestety dawała za bardzo się wykorzystywać rodzeństwu, zwłaszcza bratu Krzyśkowi, który traktował dziewczynę jak bankomat. 

Cała historia toczy się spokojnie, czasami leniwie, ale też nie brakuje ciekawych momentów. Książka o przyjaźni, miłości i ambicjach. Napisana ciekawie, prostym językiem co sprawia, że przyjemnie się czyta i miło spędza z nią czas. Historia z pięknym Toruniem w tle. Ale jest też trochę Francji co dodatkowo mnie ucieszyło:) 

Jeśli lubicie powieści obyczajowe to książka na pewno Wam się spodoba. Mnie urzekła i czekam na ciąg dalszy:)

Więcej takich i podobnych powieści znajdziecie w księgarni Tania Książka w dziale Nowości

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)