Kosmetyki Organic Shop wady i zalety

Wszyscy, którzy znają kosmetyki Organic Shop wiedzą, że ich dużą zaletą jest cena. Ja wcześniej nie znałam tych kosmetyków, ale postanowiłam sprawdzić czy tanie kosmetyki to dobre kosmetyki. Testowałam żel pod prysznic, balsam do włosów i krem do rąk i zapraszam na krótką recenzje. Nie umiem pisać długich recenzji kosmetyków więc tak na szybko.


 1. Balsam do włosów farbowanych Złota Orchidea - producent obiecuje, że balsam wygładza włosy i z tym się zgodzę. Nie mam efektu spuszonych włosów i na dodatek dużo łatwiej się układają. Balsam przyjemnie pachnie i nie trzeba długo trzymać go na głowie, wystarczy minuta co mi bardzo odpowiada. Wśród kosmetyków, których nie lubię używać znajdują się właśnie odżywki do włosów, które trzeba trzymać dłużej niż 2 minuty. A teraz troszkę się przyczepię. Opakowanie kosmetyku bardzo utrudnia jego aplikacje. Buteleczka jest twarda i trudno wydobyć z niej gęsty balsam.  Jest to możliwe tylko wtedy, kiedy butelka stoi do góry dnem. Podsumowując: kosmetyk fajny, ale opakowanie nie zdaje egzaminu.  

2. Organiczny żel pod prysznic - tutaj opakowanie jest na duży plus. Żel łatwo się aplikuje, do tego przyjemnie pachnie i dobrze się pieni. Czego można chcieć więcej od żelu pod prysznic?



3. Krem do rąk japońskie SPA - opakowanie klasyczne, zapach przyjemny, nie za mocny. Ogólnie jestem z niego zadowolona, tylko w czasie zimowym, kiedy ręce mam bardzo wysuszone to mógłby bardziej nawilżać skórę. Na wiosnę i lato byłby idealny.

Z kosmetyków jestem zadowolona, przy kolejnych większych zakupach coś pewnie z tej firmy trafi do mojego koszyka. Lubicie kosmetyki Organic Shop? Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)