Podsumowanie maja

Maj jest dla mnie najpiękniejszym miesiącem. Uwielbiam otaczać się kwiatami, robić bukiety, czuć zapach kwiatów w całym domu. Maj miałam bardzo udany:)


Drugi raz w życiu obchodziłam dzień matki:)



Majowe nowości


Książki udało mi się kupić na wyprzedaży blogowej, kosmetyki Nivea dostałam do testów, już niedługo recenzja.
W tym miesiącu dużo czytałam i udało mi się przeczytać aż 5 książek. Już dawno nie miałam tak dobrego wyniku


Wczoraj już pisałam na drugim blogu, a dzisiaj napiszę jeszcze raz. Niedawno utworzyła  swój pierwszy sklep internetowy. Posiadanie sklepu było moim marzeniem, ale jak wiecie, jak już zakładamy sklep to trzeba zarejestrować działalność, płacić podatki, zusy, zajmować się tą całą księgowością. Masa wydatków, problemów, i zamiast radości ze spełniania swoich marzeń, często są tylko zmartwienia. Zawsze bałam się tego ryzyka, bo co będzie jak się nie uda. Przy zakładaniu takiego sklepu jak ja założyła, nie trzeba rejestrować działalności ani nic inwestować. A jak mi się znudzi albo nie będę miała czasu na jego prowadzenie to po prostu sklep usuwam. Na razie mam radochę z posiadania SWOJEGO SKLEPU i oczywiście serdecznie Was do niego zapraszam
TUTAJ:)) 

A jak wyglądał Wasz maj???

Komentarze

SEJF

:)