Jak zwiększyć ruch na blogu

Na ten temat powstał już nie jeden wpis, dużo cennych rad możemy znaleźć na innych blogach. Dlatego ja nie chcę się powtarzać i pisać o tym, o czym już tyle zostało napisane. Polecam Wam artykuł Beaty TUTAJ.


Myślę, że każdemu zależy, żeby jego blog był odwiedzany przez jak największą liczę osób, żeby coś się działo, żeby nie stać w miejscu. Ja raz miałam moment załamania blogowego. Myślałam, żeby nawet bloga usunąć. Zawiesiłam bloga i najdziwniejsze jest to, że wtedy statystyki wystrzeliły w górę. I utrzymywał się na prawdę wysoko przez cały ten czas zawieszenia bloga. Wtedy zrozumiałam, że jednak tego bloga ktoś czyta, że szkoda by było usunąć tyle lat pracy, tyle wpisów. Wróciłam i teraz już mam do tego większy dystans. Mogłabym napisać " jeśli chcesz zwiększyć ruch  na swoim blogu, to go zawieś na jakiś czas". Jednak tej metody nie polecam nikomu. Chyba, że jesteś zmęczony blogowaniem to jak najbardziej, potrzebna jest przerwa.



Jak chcesz zwiększyć ruch na blogu to bierz udział w zabawach typu linkowe party. Jeśli organizujecie takie zabawy u siebie to dajcie znać:)
Ciekawa jestem jakie stosujecie metody do zwiększenia ruchu na swojej stronie, piszcie;) 

Komentarze

SEJF

:)