Współczesne babcie

Jakie są współczesne babcie? Uśmiechnięte, pachnące domowym ciastem, mające zawsze czas dla swoich wnuków. Przytulą, wysłuchają i rozpieszczają:) Ale to tez babcie, które żyją pełnią życia. Podróżują, uczą się, nie straszny im internet. Mają swoje pasje, prowadzą blogi. Kobiety eleganckie i zadbane. Babcia za kierownicą? Dlaczego nie. Babcia wysyłająca sms?  Jak najbardziej:) Już nie chcą tylko poświęcać się opiece nad wnukami, teraz babcie myślą o sobie i mają do tego prawo. 

źródło

Wszystkim babciom i dziadkom dużo radości i spełnienia marzeń oraz wszystkiego co najlepsze z okazji ich święta:)

Komentarze

  1. Babcia to najcudowniejsza osóbka na świecie.
    Szkoda, że mojej już nie ma. :(
    To była prawdziwa przyjaciółka. I oczywiście potrafiła rozpieszczać. Co mama zakazała Babcia pozwoliła. ;) Oczywiście w granicach rozsądku.
    Kiedy wspominam Ją łza się kręci w oku mimo, że to już prawie 9 lat jak opiekuje się mną z góry.
    Kocham Cię Babciu. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziaki dla wszystkich babć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam babć ani dziadków, niestety:( Mam nadzieję, że sama kiedyś nią będę;)
    Ale fajną babcię znalazłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie mam już babci i dziadków ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie babcie i dziadkowie dziarsko sobie radę daję:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)