Odpowiedni strój do ćwiczeń

Jednym z najczęstszych postanowień noworocznych jest ODCHUDZANIE. Postanowić jest bardzo łatwo, niestety z realizacją troszkę gorzej. Dlatego ja w tym roku nie robiłam postanowień, co nie zmienia faktu, że troszkę kilogramów przydałoby się zrzucić. Kiedyś opisałam moje zmagania ze zbędnymi kilogramami.  Podstawą jest oczywiście odpowiednia dieta i ćwiczenia. Właśnie ćwiczenia. Na początku jest zawsze dużo zapału i chęci, niestety z dnia na dzień ten zapał mija, zaczynamy sobie odpuszczać i w końcu o ćwiczeniach zapominamy. Bo, nie oszukujmy się, ale bardzo trudno jest samemu do ćwiczeń  się zmobilizować. Troszkę łatwiej jak zapiszemy się na jakieś zajęcia: aerobik, basen, siłownia. Kiedyś wykupiłam karnet na siłownię i razem z siostrą regularnie ćwiczyłyśmy. Może trzeba to w końcu powtórzyć? 
Decyzja podjęta, zapisujemy się  na zajęcia i powstaje problem - w co się ubrać? Przecież w porozciąganych dresach troszkę nie wypada. Pewnie, że nie wypada, dlatego kupno odpowiedniego stroju do ćwiczeń to bardzo ważna sprawa. Najlepiej poszukać inspiracji w internecie. W co się ubrać? Oto moje propozycje








Te wszystkie produkty dostaniemy w sklepach allsports.pl oraz futbolsport.pl

Postanowiliście od Nowego Roku więcej ćwiczyć? Bo ja chyba muszę zacząć. Pozdrawiam:)

wpis powstał dzięki współpracy ze sklepami futbolsport.pl i allsports.pl

Komentarze

  1. Trzymam kciuki :), ważne aby zmobilizować się raz później pójdzie samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!!:)tez bym chciała ale przy dwójce malych dzieci ciężko z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)