Torby, torebki...

Są uzupełnieniem naszej garderoby, kupujemy je, żeby poprawić sobie humor, nie ruszamy się bez nich z domu, niezawodne, niezastąpione, przyjaciele każdej kobiety TOREBKI!!! Są przeróżne i na każdą okazję, i duże, i małe. Chociaż muszę się przyznać, że ja wolę duże torbiszcza, wszystko mogę w takich pomieścić. I trudno niestety coś w nich znaleźć, ale  to chyba tylko jedyny minus dużych toreb. A jakie są Wasze ulubione torebki?














http://dreamthemoment.tumblr.com/

 
Miłego weekendu:))

Komentarze

  1. ja uwielbiam duże z długim paskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam jedną torbę i tylko ją noszę :D Zresztą ubieram się raczej na sportowo, więc do wszystkiego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ok 30 torebek drugiej połowy się pozbyłam... to mja słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te torebki, ja zawsze mam jedną ulubioną i noszę tak długo, aż całkiem się rozpadnie:( Teraz na tapecie jest wielka, beżowa torba, mieszcząca wszystko, nawet spożywcze zakupy, ma tylko jedną wadę, nic nie mogę w niej znaleźć:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże, duże, koniecznie duże.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)