Farba w piance Perfect Mousse Schwarzkopf

Witam:))
Dawno już nie dodawałam postów kosmetycznych więc dziś będzie o kolejnej farbie w piance, którą wypróbowałam. Muszę często farbować włosy dlatego szukam farby łatwej w aplikacji.


Opakowanie zawiera: buteleczkę z emulsją, buteleczkę z żelem koloryzującym, tubkę z odżywką regenerującą, końcówkę do aplikacji pianki i rękawiczki. Farba nie zawiera amoniaku i ma dosyć przyjemny zapach.
Cena to ok.18zł w promocji i jeszcze do tego dostałam odżywkę w piance gratis.

Jestem  zadowolona z tej farby, kolor wyszedł bardzo ładny. Aplikacja jest łatwa, pianka nie skapuje z włosów. I muszę przyznać, że jest dla mnie lepsza niż farba Palette. Na pewno jeszcze ją kupię:))



 
Chciałam jeszcze podziękować za wyróżnienie z bloga http://worldofcolorr.blogspot.com/.

To bardzo miłe, być wyróżnionym. Jednak nie podaję dalej tego wyróżnienia bo już chyba każdy blog został wyróżniony i zawsze mam problem z tym kogo wyróżnić. Życzę Wam miłego weekendu i mam dla Was bukiet kwiatów:))



Pozdrawiam:))

Komentarze

  1. Gosiu-czy kolor wyszedł taki jak miał być bo włosy czasem wychodzą ciemniejsze niż producent obiecuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor wyszedł bardzo ciemny, prawie czarny, ale właśnie o taki efekt mi chodziło:))

      Usuń
  2. gratuluję wyróżnienia :))) a bukiet śliczny

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o, super, nie zawiera amoniaku :) mam nadzieje, ze jak bede miala pierwsze siwe wlosy to beda ja jeszcze produkowac :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)