Sierpień w zdjęciach!



Nie lubię końcówki wakacji. Zawsze pojawia się jakiś smutek i pytanie: dlaczego wakacje tak szybko się kończą. W lecie jakoś wszystko jest prostsze, uwielbiam ten wakacyjny luz. Jak dla mnie to lato mogłoby trwać cały rok! 
A mój sierpień był taki:
- rozpoczęliśmy remont łazienki. Cały miesiąc był nim przepełniony. Przetrwaliśmy, a niedługo koniec! 
- byłam tydzień w Lublinie


- a przy okazji trafiłam na Jarmark i tak całkiem niespodziewanie znalazłam inspirację do moich rękodzielniczych prac. Czasem wena dosłownie leży na ulicy! Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła pochwalić się moim pracami na blogu:) 
- byłam i Ikei. Jak zwykle musiałam kupić nowe kubki i miseczki. 


 - była u fryzjera. Zrobiłam lekkie pasemka i zastanawiam się nad trwałym prostowaniem włosów. W końcu mój puch byłby ujarzmiony na kilka miesięcy! 
- książka miesiąca Nie wiesz wszystkiego recenzja. Książkę bardzo polecam i dlatego chcę się nią podzielić z kimś z Was. Możecie ją wygrać na moim Instagramie tutaj


- kosmetyk miesiąca to zdecydowanie ten podkład. Poradził sobie znakomicie w upalne dni:)


- w sierpniu minął rok odkąd jestem konsultantką Oriflame. Przez ten czas miałam swoje wzloty i upadki, chwile zniechęcenia i małe sukcesy. Trochę dzieliłam się nimi na blogu. Przeczytaj:

Konsultantka Oriflame - plusy i minusy

No cóż, to ostatni dzień wakacji. Jutro zaczynamy zerówkę i teraz pytanie, jak to wszystko będzie wyglądało w tych dziwnych czasach? 
Dobrego września dla Was:)))

*********************************************************************************
Myślisz nad pozycjonowaniem swojej strony? Zobacz Kampanie Reklamowe z Afterweb. W takich sprawach warto zaufać specjalistom.


Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)