FemmeLuxe nowe zamówienie

Sklep Femmeluxe jest już bardzo dobrze znany w blogosferze. I raczej można przeczytać same pozytywne opinie o ich produktach. Sama polubiłam ten sklep i zawsze z niecierpliwością czekam na nowe paczuszki. Z niecierpliwością, ale też z pewnych strachem, czy aby tym razem rozmiar był odpowiedni. Wiadomo jak to jest z tymi rozmiarami i zakupami przez internet. Zawsze trzeba się liczyć z tym, że może tym razem coś nie będzie pasowało. A często też tak bywa, że rozmiar rozmiarowi nie równy niestety. Tym razem zamówienie średnio udane, właśnie przez to, że nie do końca trafiłam z rozmiarem. Ale też i są rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona:)



Rust Rib Two Piece Loungewear Set - Aloranna - M/L (12/14) / Rust - ten komplecik jest fajny, ładny kolorek, ale gdyby był o numer większy byłoby idealnie. Niestety tym razem rozmiar nie do końca jest taki jaki powinien, a szkoda. Może następnym razem uda mi się zamówić większy. 




Black Cuffed Pocket Detail Joggers - Teddy - 14 / Black - czarne spodnie, bardzo mi się spodobały, wyglądają na wygodne, ale rozmiar całkowicie nie trafiony. 

Black Cuffed Pocket Detail Joggers - Teddy
 Black Long Sleeve Loungewear Set - Jinell -   ten  komplecik jest ok, bardzo wygodny, będzie fajny do chodzenia w domu, ale też i na spacer. Bluza i spodnie akurat na jesień. 



  Stone Cargo Slim Fit Trouser - Sunny - to najbardziej udana rzecz w całym zamówieniu. Spodnie bojówki, mam już takie czarne i jestem z nich bardzo zadowolona. Te jasne też są super, fajnie pasują do czarnej bluzki. A poza tym są bardzo wygodne więc czego chcieć więcej:) 



Tak wygląda moje kolejne zamówienie. Nie do końca udane, ale z tym zawsze muszę się liczyć zamawiając przez internet. 

Joggers
Loungewear
T shirts

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)