Konsultantka Oriflame - fakty i mity

Kto to jest konsultantka Oriflame, ile musi dołożyć do tego biznesu i czy te ogromne zarobki to prawda? Chcesz się dowiedzieć? Zapraszam do wpisu:)

Konsultantka Oriflame - fakty i mity


1. To zajęcie tylko dla młodych dziewczyn 
Mit. Konsultantką możesz zostać w każdym wieku i chociaż większość konsultantów stanowią kobiety, jednak też pojawiają się i mężczyźni. Sprzedawać kosmetyki może każdy

2. Dołączenie do klubu Oriflame jest darmowe
Nie do końca to jest prawdą. Na początek musisz zapłacić wpisowe w kwocie 6.90 zł, które jest doliczane do pierwszego zamówienia

3. Darmowa dostawa
I tak, i nie. Jeśli uzbierasz w danym zamówienie 100 punktów masz darmową dostawę. Jeśli nie masz tylu punktów to za dostawę musisz zapłacić, albo kupić dodatkowo kosmetyk, który zwalnia z tej opłaty. Co to są te punkty? Każdy kosmetyk ma przypisaną liczbę punktów. Jeśli uzbierasz takie zamówienie, które te punkty zdobędzie to masz darmową dostawę! Jeśli nie, płacisz. Chociaż ja zawsze wybierałam opcję z zakupem dodatkowego kosmetyku:) 



4. Musisz zamawiać z każdego katalogu
Mit. Nie musisz. Zamawiasz tylko wtedy kiedy chcesz, kiedy są super promocje, kiedy masz klientów. Jeśli nie musisz zamawiać to nic na siłę. 

5. Możesz zrezygnować w każdej chwili
Prawda. Nawet nie musisz pisać żadnych pism. Kiedy już znudzi ci się to całe konsultowanie zwyczajnie przestajesz zamawiać. Po roku twoje uczestnictwo w klubie wygasa. 

6. Konsultantka to praca tylko dorywcza
Mit. Co prawda może być pracą tylko dorywczą. Możesz zamawiać tylko kosmetyki dla siebie i swoich znajomych w promocyjnej cenie. Ale możesz też pójść dalej, zbudować własny zespół i awansować w swojej grupie. Wszystko zależy od ciebie. 

7. Zostajesz konsultantką to tak jakbyś została akwizytorem
Mit chociaż tak mogły być konsultantki postrzegane, jako namolne osoby wciskające każdej osobie katalog. Kiedyś jak byłam konsultantką to katalog był podstawowym narzędziem sprzedaży. Teraz możemy sprzedawać i budować grupę przez internet. Ale ja cięgle mam sentyment do tych papierowych katalogów, chociaż to mało ekologiczne, wiem. 

8. Darmowe katalogi i próbki
Mit. Za katalogi i próbki musisz zapłacić, jednak zawsze do każdego zamówienia dostajesz jeden katalog gratis. 

Myślę, że to tylko niektóre fakty i mity. Jeśli jeszcze macie jakieś pytania to piszcie, chętnie odpowiem:)

Najnowszy katalog pełen jest ogromnych promocji, dlatego jeśli ktoś z Was chce zrobić prezenty po promocyjnych cenach zachęcam do zapisu do mojego zespołu tutaj. Jestem w trakcie tworzenia własnego zespołu i będzie mi bardzo miło jeśli do mnie dołączycie:)))

A niedługo wpis o plusach i minusach pracy konsultantki. Chcecie???

Pozdrawiam






Komentarze

SEJF

:)