Demakijaż numer jeden w pielęgnacji twarzy

 Zdarza Wam się nie zmywać makijażu na noc? Kłaść się spać bez oczyszczenia skóry twarzy? Mi kiedyś się zdarzyło. Było to bardzo dawno, a ja dopiero rozpoczynałam swoją przygodę z kosmetykami kolorowymi. Makijaż mi się udał więc szkoda było mi go zmywać. Może by tak zostawić na kolejny dzień? I zostawiła, ale rano nie wyglądałam już tak pięknie. Rzęsy się posklejały, tu i ówdzie coś rozmazało. To był mój pierwszy i ostatni raz. Wtedy nie wiedziała jakie skutki może spowodować brak demakijażu i oczyszczenia twarzy. Teraz już wiem. Ale tak dla przypomnienia. Jeśli nie będziesz oczyszczać skóry twarz albo co gorsza zostawiać makijaż na drugi dzień to:

- pozostawione kosmetyki kolorowe mają tragiczny skutek na oczy i usta. Tusz zasycha co może sprawić, że rzęsy się pozawijają, a nawet mogę się połamać. Jeśli lubisz zostawiać tusz na rzęsach na noc to na dłuższą metę osłabisz włoski i nawet mogą zacząć wypadać. 

- pozostawione kosmetyki oraz brud i sebum z całego dnia mogą podrażniać oraz pogarszać wygląd skóry. A nawet przyśpieszać jej starzenie. Po co nam dodatkowe niechciane zmarszczki? Lepiej zadbać o swoją skórę każdego dnia. 

- Skóra, której brak oczyszczenia i jest narażona na ciągły makijaż, nie odpoczywa, staje się szara, wiotka i pomarszczona. Tak, tak, znowu te zmarszczki! 

Nie wyobrażam sobie teraz pójść spać bez dokładnego oczyszczenia skóry twarzy. Od niedawna moim sprzymierzeńcem w tym jest nawilżająca emulsja oczyszczająca od Garnier. 


Emulsja znajduje się w 250ml buteleczce z pompką co bardzo ułatwia aplikację. Jest bardzo wydajna, niewielka jej ilość wystarczy do dokładnego oczyszczenia skóry twarzy z wszelkich makijażowych pozostałości. Jest w formie gęstego żelu. Oczyszcza, nawilża skórę oraz chroni barierę skóry. 


Kosmetyk jest bezzapachowy, przyjazny dla mikrobiomu skóry. To może być taki mały minusik dla tych co lubią kosmetyki zapachowe. Ja lubię więc dla mnie mogłaby mieć delikatny zapach. Ale pomimo braku zapachu bardzo się z nią polubiłam i polecam na wieczorne oczyszczenie twarzy. 
Produkt można stosować dwa razy dziennie rano i wieczorem. 


Aktualnie  trwa promocja na tę emulsję:

Garnier Hydrating Deep Cleanser dostępny jest w promocji w Rossmann CENA: 23,99 zł obowiązuje w dniach 19.04-06.05.2024

Komu z Was zdarzyło się pójść spać z makijażu? Jakich produktów stosujecie do oczyszczenia twarzy?

#garnier #skincare #pureactive #haircare Garnier,Pure Active, pielęgnacja twarzy, mycie twarzy, równowaga mikrobiomu, oczyszczanie skóry

Pozdrawiam


współpraca barterowa

Komentarze

SEJF

:)