Książkowe nowości.

 Ostatni tydzień był na bogato. Paczki z książkami przychodziły dosłownie każdego dnia. A takie przesyłki to lubię najbardziej. Taki książkowy stosik pojawił się na mojej półce:)


1 Confessio - pisałam o tej książce ostatnio i bardzo ją polecam. Czyta się błyskawicznie i porusz bardzo ważne chociaż trudne tematy.

2. Jesień zapomnianych - tę książkę udało mi się wymienić za punkty w portalu Granice.pl. Miałam możliwość czytania wcześniejszych książek autorki dlatego cieszę się, że i tą udało mi się zdobyć:)

3. Zapomniane na śmierć - a ta książka jest z Klubu Recenzenta serwisu Na kanapie. 


4. Do końca moich dni - bardzo lubię książki Anny Rybakiewicz. Emocji w nich nie brakuje i tutaj szykuje się niesamowita czytelnicza uczta. 

5. Kochanka nazistów - wojenne historie przyciągają mnie jak magnes. Bardzo jestem ciekawa tej powieści bo zapowiada się wyjątkowo.

6. Żona lekarza - po opisie możemy spodziewać się mocnego thrillera. I na taki właśnie liczę.

7. Wywiad - czekałam na tę książkę. To kolejna część z podkomisarzem Robertem Lwem. Przeczytałam już wszystkie książki z tej serii, a ta czeka na swoją kolej.

8. Nie pamiętam cię córeczko - książki Danki Braun mogę brać w ciemno. Właśnie tę kończę i niedługo spodziewajcie się recenzji. Ach co za historia! 

Tak przedstawia się mój stosik z nowościami. Nie pozostaje mi nic innego tylko zaczytać się bez pamięci! 

Znacie te książki? Co ciekawego czytacie? 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)