Zapowiedź mojego patronatu - Szczęście do poprawki:)

 "Szczęście do poprawki" to mój piękny patronat. A premiera książki wypada 5 marca. To doskonały moment, żeby zrobić sobie prezent na Dzień Kobiet w postaci właśnie takiej powieści. 

"Ty chyba masz jakąś magiczną moc – powiedział kiedyś Wiktor, spoglądając w rozgwieżdżone niebo.
– Dlaczego? – Spytała zaciekawiona Jagoda.
– Bo kiedy siedzisz tu obok mnie, wydaje mi się, że te gwiazdy są bliżej. Mógłbym wyciągnąć rękę i sięgnąć jedną z nich."

 

O czym jest książka? O szukaniu swojej drogi, o przyjaźni, miłości i zdradzie. 

Opis:

Jagoda, autorka artykułów prasowych, jest szczęśliwą żoną do czasu, gdy przypadkiem dowiaduje się o zdradzie męża. Co gorsza, Leszek nie widzi w tym nic złego i nie ma ochoty kończyć romansu. Za namową przyjaciółki, Jagoda wyjeżdża do siedliska w środku lasu, gdzie próbuje uporządkować swoje życie i podjąć kluczowe decyzje. Nieoczekiwanie los podsuwa jej zupełnie nowe możliwości, ale Leszek namawia ją do powrotu. Czy zraniona kobieta wybaczy mężowi, czy raczej pójdzie swoją drogą?
Opowieść o zdradzie, przyjaźni i miłości, ukazująca siłę kobiety, która potrafi wyciągnąć wnioski ze swoich błędów i zacząć żyć na własnych warunkach.

 

Książka już jest u mnie. Dotarła do mnie z całą masą przeróżnych umilaczy i oczywiście z autografem autorki. Jako ciekawostkę dodam, że powieść wydało Wydawnictwo Projekt Chaos. To wydawnictwo założyła matka z córką, dwie kobiety, których pasją jest pisanie. A już niebawem spodziewajcie się recenzji:)

Pozdrawiam


 




Komentarze

SEJF

:)