Dercos Box od Vichy

 Dzięki współpracy z Pure Beauty niedawno dotarł do mnie Dercos Box. Wcześniej miałam już okazje testować te szampony i jak dla mnie to są najlepsze jakie miałam do tej pory. W pudełku znalazłam znowu perełki.



Vichy Dercos K peelingujący szampon przeciwłupieżowy. Hipoalergiczny, przetestowany na wrażliwej skórze głowy. Formuła o PH 5,5, czyli zbliżonym do naturalnego PH skóry głowy, pomaga walczyć z widocznym łupieżem, powstającym wskutek zachwiania równowagi mikrobiomu skóry głowy. 

Składniki aktywne: 1,3 % złuszczającego kwasu salicylowego , przeciwgrzybiczy pirokton olaminy, nawilżająca gliceryna.

Stosuję ten szampon już od kilku tygodni. Jest niezmiernie wydajny, bo tylko troszkę wystarczy żeby dobrze umyć całe włosy. Do tego bardzo dobrze się pieni i pięknie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach jakiś czas. Kolejny plus to drobinki peelingujące, których nie ma za wiele, ale robią dobrą robotę.
Moje włosy są w znacznie lepszej kondycji, bardziej miękkie i nie przetłuszczają się za bardzo. Ten szampon bardzo polecam. Warto w niego zainwestować. 


Drugim szamponem jest Vichy Dercos DS szampon przeciwłupieżowy do włosów normalnych i przetłuszczających się. 
Kuracja przeciwłupieżowa do włosów i skóry glowy borykających się z problemem trudnego do usunięcia i nawracającego łupieżu. Eliminuje do 100 % widocznego łupieżu już po pierwszym użyciu. Dodatkowo łagodzi i zmniejsza uczucie swędzenia skóry głowy. 
Do szamponu jest dołączony REFILL czyli opakowanie uzupełniające o wielkości 500 ml. To bardzo ciekawe i ekologiczne rozwiązanie, a my możemy cieszyć się swoim ulubionym szamponem przez dłuższy czas. 
Ten szampon stosują moje dzieci i problem z łupieżem jest już tylko przeszłością. 


@vichylaboratoires

Oba szampony są godne polecenia. Ja jestem z nich bardzo zadowolona:)
Znacie te kosmetyki?

Pozdrawiam


wpis reklamowy

Komentarze

SEJF

:)