Wakacyjni ulubieńcy

Dzisiaj o kosmetykach, które ostatnio mnie zachwyciły i doskonale spisują się w czasie wakacji:)



1. Nawilżająco - odżywczy krem z masłem mango Miya - kremy z tej firmy od dawna chciałam poznać dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy mogłam go znaleźć w lipcowym Chillboxie. Krem bardzo dobrze się wchłania i doskonale nawilża skórę twarzy, a przy tym ślicznie pachnie. Czego chcieć więcej?

2. Matujący tonik do twarzy - dobrze nawilża i odświeża skórę, a zapach ma bardzo przyjemny:)

3. Olejek hydrofilny do demakijażu - jakoś zawsze do olejków podchodziłam z pewną rezerwą, a jeśli chodzi o demakijaż to wybierałam mleczka. Mam okazję przetestować ten olejek i jestem zadowolona, szybko usuwa każdy makijaż, już niewielka jego ilość wystarcza, żeby poradził sobie z zanieczyszczeniami. 

4. Odżywczy krem-żel pod prysznic - ten żel idealnie spełnia swoje zadanie, przy tym dobrze się pieni i zachwycająco pachnie. Z nim prysznic po upalnym dniu to sama przyjemność. A tym zapachem skradł moje serducho:) 


Te kosmetyki spokojnie mogę polecić. Znacie? A jacy są Wasi wakacyjni ulubieńcy? 

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)