Sierpniowy ShinyBox przegląd pudełka


Po kilku rozczarowaniach pudełkami Shiny Box postanowiłam jeszcze dać im szansę. Poprzednia edycja była dosyć ciekawa i liczyłam na to, że taka będzie i teraz. Po przerwie znowu zamówiłam swoje pudełko, niecierpliwie oczekiwałam na kuriera. Dziś rano dotarła do mnie taka oto zawartość:


"Tylko tyle???"- taka pierwsza myśl przyszła mi do głowy po otwarciu pudełka. Od razu rozczarowanie. 


A w pudełku były przede wszystkim maseczki. Maseczki bardzo lubię i na pewno je wykorzystam, ale chyba troszkę tego za dużo.

1. Maseczka antycellulitowa - 19,99 zł
2. Domowe Spa dla stóp maska + peeling - 5,31 zł
3. Maseczka łagodząca i oczyszczająca Biotaniqe  - 1,79 zł
4. Maseczka Dermaglin - 6,99 zł
5. I coś nie kosmetycznego czyli pudding - 4,29 zł


6. Balsam do ciała - 29,99 zł - tego balsamu jestem ciekawa i cieszę się, że znalazł się w tym pudełku
7. Maska do włosów - 15,00 zł
8. Olej arganowy - 38,00 zł

Tak prezentuje się pudełeczko, trochę jestem rozczarowana i mam lekki niedosyt. I znowu na pewien czas zrobię sobie przerwę w Shiny boxach. Byłybyście zadowolone z jego zawartości?

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)