Własny produkt - trochę mojego doświadczenia

 Kto z Was myślał kiedyś nad stworzeniem swojego własnego produktu, czegoś wyjątkowego, takiego tylko naszego, czegoś gdzie nie kupi się nigdzie indziej tylko u nas? Kto z Was marzy o budowaniu własnej marki? A może jest też ktoś kto by bardzo chciał coś stworzyć i sprzedawać, tylko ciągle nie ma pomysłu.
Coraz więcej osób tworzy własne produkty. Mogą to być różne szkolenia, e-booki, szablony na bloga, autorskie grafiki. Ale też produkty materialne jak książka, kosmetyki, rękodzieło. Teraz możliwości mamy dużo, ale też ciężko wymyślić coś wyjątkowego, coś z czym można łatwo wybić się na rynku. 

Ja od kilku lat zajmuję się rękodziełem. Na początku coś tam tworzyłam w domu, nieśmiało pokazywałam swoje produkty znajomym. Później zechciałam czegoś więcej i postanowiłam założyć bloga. I tak ponad 6 lat temu powstał blog Stare Pianino. Pod tą nazwą tworzę do dziś. 



Rękodzieło można sprzedawać przez internet, jest dużo platform, które to umożliwiają skupiając w jednym miejscu artystów. Można założyć własny sklep internetowy albo sprzedawać tylko za pomocą bloga. Ale dobrze jest, jeśli posiada się produkt materialny, pokazywać go na różnych targach, jarmarkach festynach. Był czas, że wystawiałam swoje prace na jarmarkach i wiem jak ważne w tym wszystkim jest eleganckie stoisko handlowe. Na takich jarmarkach stoiska wyglądają przeróżnie. Bywają niedbałe, zbudowane z różnych kartonów, starych desek. Towar często nie jest dobrze wyeksponowany. Myślę, że nawet jak masz super towar, ale pokazany byle jak, w byle jakim miejscu, to sprzedaży nie będzie dużej. Tak samo jak zrobić super produkt, ale byle jakie zdjęcie, zamazane i niewyraźne i próbować sprzedać w internecie. 
Teraz mamy wiele możliwości i możemy zamówić sobie własne stoisko handlowe np takie:

 

albo takie:


W takim miejscu zakupy będą przyjemnością. Ale też popatrzeć z drugiej strony - jeśli masz beznadziejny produkt, to i piękne stoisko nic nie pomoże.

To kto z Was myśli nad stworzeniem własnego produktu, a może już coś macie? Wklejcie linki w komentarzach do swoich sklepów, blogów na których coś sprzedajecie, swoich e- produktów. Dzisiaj możecie się zareklamować:)

Pozdrawiam



patronem wpisu jest Adsystem.pl

Komentarze

SEJF

:)