Sierpniowy Chillbox - tym razem idealne jest wszystko!

Jak wiecie jestem fanką Chillboxów i uważam, że są najlepsi. Nie zawsze wszystkie produkty trafiały w mój gust, a nawet mogę napisać, że w każdym pudełku było coś co mi nie pasowało. W tym jest inaczej, wszystkie produkty to strzał w dziesiątkę. Odnoszę wrażenie, że box jest idealnie skomponowany bez zbędnych zapychaczy. A w środku prezentuje się tak:


1. Miseczka marocco 8,81 zł - miseczka urocza chociaż mogłaby być troszeczkę większa
2. Musli 2.50 zł - mój synek zawsze znajdzie coś dla siebie w boxie, w poprzednim był to flaming, w tym schrupał musli:)



3. Maska do twarzy łagodny kompres Organique 13,90 zł
4 Żel pod prysznic ze Starej Mydlarni - to dodatkowy produkt w pięknej buteleczce:)
5. Toner i emulsja do twarzy - 5,90 zł


6. Malinowy peeling do ust - 32,00 zł - bardzo ciekawy produkt o pięknym zapachu. Chcecie specjalny wpis z recenzją?


7. Żel do mycia twarzy Derma - 59,00 zł


8. I oczywiście książka. Wybrałam kryminał i z tego co widzę to bardzo ciekawie się zapowiada. Książka w moim guście:)



Jak podoba Wam się zawartość tego pudełka?
Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)