Jak znaleźć fryzjerkę idealna? Część 2

Z usług fryzjerki nie korzystam często, ale czasami muszę. Jak moje włosy są w kiepskiej kondycji to zaczynam planować wizytę. Tak też było niedawno. Włosy aż się prosiły o podcięcie. I znowu pytanie gdzie pójść. Po moich ostatnich doświadczeniach z fryzjerami, a pisałam o nich tutaj postanowiłam znów zaryzykować i umówić się z fryzjerką mobilną. Tą, z której nie byłam zadowolona. Tym razem, żeby znowu nie zepsuła mi fryzury tak jak ostatnio, powiedziałam, że chcę tylko podciąć końcówki. Tego chyba nie zepsuje - pomyślałam. Ostatnio chciałam włosy do ramion, a wyszło jak wyszło.To moja fryzura sprzed roku, ta właśnie nieudana.

                                          

 Końcówki podcięła, poradziła sobie doskonale, włosy troszkę odżyły, a ja dużo nie wydałam. Ale wiem, że jeśli bym chciała więcej zmienić to muszę dalej szukać idealnej fryzjerki. I jeszcze doradziła mi, że ładnie będzie mi we włosach blond, czym mnie kompletnie zaskoczyła. Uważam, że co jak co, ale blond mi wcale nie pasuje. A może to ja się nie znam??? 

To jak znaleźć idealną fryzjerkę? Chyba najlepiej z polecenia. Ale jest jeszcze takie miejsce, które może nam w tym pomóc. Możemy  wypróbować wyszukiwarkę salonów fryzjerskich i kosmetycznych w całej Polsce MójSalon KLIK. Znajdziemy tam informacje o cenach i usługach oraz opinie klientów. Serwis posiada aplikację mobilną, więc w każdym miejscu i o każdej porze mamy dostęp do mobilnej wersji. Na stronie zamieszczane są również artykuły na temat pielęgnacji oraz porady kosmetyczne. Chyba i ja będę musiała skorzystać z tej wyszukiwarki, żeby znowu nie dać sobie zepsuć fryzury. 

A Wy macie już swoją idealną i zaufaną fryzjerkę?
Pozdrawiam

 


wpis powstał przy współpracy z MójSalon

Komentarze

SEJF

:)