Jak znaleźć idealną fryzjerkę???

Dla mnie idealna fryzjerka to taka, która doradzi w jakiej fryzurze będzie mi najlepiej, która i porozmawia i pożartuje. Po takiej wizycie mam być zrelaksowana i czuć się wyjątkowo. Bo wyjście do fryzjera ma być przyjemnością i koniec!

Miałam koleżankę, fryzjerkę. Jej mogłam zawsze zaufać, lubiłam te jej fryzjerskie wizyty. Z fryzury zawsze byłam zadowolona, na ślub uczesała, doradziła. Wyjechała. I teraz pozostało mi znaleźć fryzjerkę idealną. Ale jak to zrobić?



Rozpoczęłam poszukiwania. Jedna za droga, u innych zawsze miejsca brakowało. A może fryzjer mężczyzna? Znalazł się takowy. Przyjął bez zapisywania, kolejek u niego nie było. Ścinał bardzo, bardzo powoli, w milczeniu. Nawet muzyki w swoim salonie nie miał, nic, kompletna cisza. Powiem wam, że taka cisza jest szalenie męcząca. Zresztą jak cała ta wizyta. A fryzura była jakaś taka nijaka. Fryzjer mężczyzna zdecydowanie odpada.

I ostatnio fryzjerka mobilna, z dużym doświadczeniem, tania. Umówiłyśmy się na 17. Była punktualna to duży plus, nienawidzę się spóźniać i nie lubię za długo czekać na spóźnialskich. Przyszła, jeszcze w międzyczasie odbierała telefony od klientów, umawiała się nawet na późne godziny wieczorne.

 "Jak ścinać? A do ramion dobrze, proszę schylić głowę, ciach, ciach, ciach, tu zetniemy, tu skrócimy, będzie ładnie, ciach, ciach,  już gotowe, oj jak ładnie, 10 zł"

 Ładnie? yyy, tanio tak, inaczej to też, ale czy na pewno ładnie? włosy nie chcą się wcale układać, ani ich związać, ani rozpuścić, często sterczą w przeróżne strony. Znajomi jak mnie zobaczyli to stwierdzili tylko " o ścięłaś włosy". A no ścięłam, znaczy nie ja tylko fryzjerka mobilna, tania. W sumie nie mam się czym tak za bardzo przejmować, fortuny nie wydałam, włosy odrosną i wiem, że z tą fryzjerką już się więcej nie spotkam. Ale znowu idealnej fryzjerki nie znalazłam. I tak się zastanawiam, czy te telefony od klientów to nie była ściema? 

Jak znaleźć idealną fryzjerkę? Szczerze? To nie mam pojęcia!

Komentarze

SEJF

:)