Blogerzy książki piszą

Kto z Was marzył o tym , żeby wydać swoją książkę? Ręka w górę!
Ja kiedyś coś tam pisałam, ale szybko również się zniechęcałam. Wzięłam udział w konkursie na opowiadanie w pewnej gazecie. Moja praca została wyróżniona wraz z innymi dwiema pracami. Czytelnicy mieli zadecydować, komu przyznać pierwsze miejsce. Miałam duże szansę na wygraną, ale i tak byłam dumna z tego wyróżnienia. Kto wygrał? Tego nie wiadomo. Egzemplarz gazety z wyróżnionymi powieściami był ostatnim numerem, gazeta skończyła swoją działalność. To się nazywa mieć szczęście.


Coraz więcej blogerów wydaje swoje książki. I dobrze, spełniają marzenia. To musi być wspaniałe uczucie trzymać swoją książkę w ręku. Są również miejsca, które pomagają utalentowanym osobom wydać swoje publikacje. Dlaczemu jest tworzone przez ludzi z pasją do literatury. Prowadzone są tam również zajęcia i warsztaty dla artystów. Poszukują książek, które może jeszcze są w planach, albo ukryte na dnie szuflady. Dają szansę każdemu, kto marzy żeby trzymać swoją własną książkę w ręku, promują każdy młody talent, zwłaszcza na starcie literackiej kariery. Dlaczemu to również księgarnia ze swoimi produktami. 

Marzycie o wydaniu własnej książki? Pozdrawiam








patronem wpisu jest serwis Dlaczemu

Komentarze

SEJF

:)