Zmywalne tatuaże jak biżuteria - hit tego lata

Niedawno w "Pytaniu na śniadanie" był poruszany ten temat. Ogólnie nie lubię tatuaży ani tych prawdziwych ani zmywalnych. Jakoś nie podobają mi się takie ozdoby. Ale jak tak patrzyłam na te wakacyjne tatuaże to pomyślałam: Dlaczego nie? Najbardziej podobają mi się złote i srebrne, na opalonej skórze wyglądają prześlicznie. Możemy nosić je jako biżuterię lub zamiast biżuterii. Nigdy bym nie przypuszczała, że tatuaże kiedyś mi się spodobają:)



Kup teraz na allegro.pl za 6,99 zł - FLASH TATTOO metaliczny złoty srebrny tatuaż BLOG (5512639537). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! TOTUTATU Tatuaże Zmywalne ZŁOTE/ SREBRNE
 









 
Flash-tatoo-Tatouages-Fleurs-ephemeres-Or-Argent-Noir-Gold-silver-tattoo-sticker 



Temp metallic tats 


Co myślicie o takich ozdobach? Pozdrawiam

 

Komentarze

SEJF

:)