Za co podziwiam inne blogerki

Czytam wiele blogów. Mam swoje ulubione, ale też ciągle odkrywam nowe miejsca. I często podziwiam inne blogerki. Za co?




- Blogerki kosmetyczne - blogów kosmetycznych jest cała masa i nie wiem, czy nie najwięcej w blogosferze. Nie wszystkie są prowadzone ładnie, ciekawie, często zdjęcia odstraszają. Z takich blogów szybko uciekam. Ale jak blog jest prowadzony ze starannością to podziwiam to, że blogerki mogą tyle pisać o jednym kosmetyku. Opisują go z każdej strony, dosłownie każdy szczególik. Ja tego nie potrafię, Jak mam dodać recenzję o kosmetyku to piszę krótko i na temat. I w sumie nie wiem, czy takie recenzje się komuś na coś przydają, chyba muszę się troszkę więcej poduczyć:) 

- Blogerki modowe - i tutaj też wiadomo, że nie wszystkie blogi zachwycają, ale jeśli już są ładne i staranne to podziwiam za zdjęcia. I za to, że taka blogerka zawsze na nich ładnie wychodzi. Ja jestem okropnie niefotogeniczna. Jak mam sobie zrobić zdjęcie to strasznie muszę się namęczyć, A tak naprawdę to najlepiej na zdjęciach wychodzę tyłem, na przykład na tym zdjęciu:)



 A wracając do blogerek modowych. We wszystkim ładnie wyglądają, wszystkie ciuchy im pasują. Jak one to robią???

- Blogerki rękodzielniczki - tyle zdolnych osóbek jest w internecie, tworzą w zaciszu domowym istne dzieła sztuki. Podziwiam, zaglądam, czasami szukam inspiracji. Sama prowadzę swój rękodzielniczy blog klik, ale niektórym rękodzielniczkom nawet do pięt nie dorastam.

- Blogerki parentingowe -  nie lubię blogów przelukrowanych, ( a są takie) że wszystko tak pięknie, ładnie, że kobieta spełnia się tylko jak ma dziecko itp. Lubię takie prawdziwe, ze wszystkimi trudami macierzyństwa, bo przecież matka też człowiek, ma swoje słabości i czasami ma ochotę wysłać swoje dziecko w siną dal. A za co podziwiam? Za to, że pomimo licznych obowiązków takie blogerki mają czas na bloga i chcą dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi:) 

A jakie blogi wam się podobają, co podziwiacie, czego byście chcieli się jeszcze nauczyć? Podajcie linki do fajnych blogów, chętnie poznam nowe miejsca. Pozdrawiam 

 

Komentarze

SEJF

:)