Co mi się podoba w blogosferze

O tym co mnie denerwuje już pisałam nie raz, ale tak na prawdę nigdy nie napisałam osobnego wpisu o tym co lubię, dlatego dzisiaj pozytywnie. Co bardzo lubię i na co zwracam uwagę jak przeglądam blogi:



1. Lubię jasne albo całkiem białe tło. Od ciemnych blogów bolą mnie oczy
2. Lubię duże zdjęcia. Nie raz trafiałam na blogi, które miały ładne i ciekawe zdjęcia, ale takie małe, że nie oddawały całego uroku. Niby to takie oczywiste, ale dużo blogerów na początku nie zwraca na to uwagi. Ja też tak miałam:)
3. Lubię ładne zdjęcia. Już nie raz pisałam, że nie jestem ekspertem od robienia zdjęć, ale staram się, żeby moje były jak najbardziej wyraźne. Kiedyś ktoś mi zarzucił, że jak obrabiam zdjęcia w programie to okłamuję  czytelników. Że zdjęcie nie jest rzeczywiste tylko podrasowane. Wtedy pokazałam mu, zdjęcie przed obróbką i to po. I możecie mi wierzyć, że bardziej rzeczywiste było to obrobione w programie. Inny przykład. Zajmuję się rękodziełem, zrobiłam kiedyś prace w miętowym kolorze. Na zdjęciu wyszedł kolor biały. Dopiero po obrobieniu zdjęcia przedmiot wyglądał tak jak w rzeczywistości. Chyba warto popracować troszkę nad zdjęciami? 
4. Lubię zabawy blogowe i mam swoje ulubione. Niekoniecznie są to zwykłe rozdania
5. Co do komentarzy to bardzo polubiłam Disqusa chociaż długo nie mogłam się do niego przekonać. Warto:)
6. Lubię blogi, które mają układ kafelkowy, wtedy od razu widać co i jak. A jeszcze nie tak dawno nie lubiłam takiego układu, wolałam, jak posty od razu pokazują się w całości. 

Co lubicie w blogosferze, na co od razu zwracacie uwagę jak odwiedzacie bloga po raz pierwszy??? 

pozdrawiam


Komentarze

SEJF

:)