Czy warto instalować Disqusa na blogu? I ponowne wyniki rozdania

Nie lubiłam blogów, które miały Disqusa, nawet takich nie komentowałam. Nie lubiłam Disqusa, bo nie znałam. Jak dużo rzeczy w życiu nie lubimy tylko dlatego, że nie znamy?

 Po jakimś czasie zdecydowałam się jednak założyć tam konto, żeby móc komentować ulubione blogi. I naszło mnie na zmiany i pomyślałam, dlaczego by nie spróbować? Ale oczywiście pojawiło się dużo strachu i wątpliwości. Czy dam sobie radę z zainstalowaniem  tego całego Disqusa? A jak wszystkie komentarze mi przepadną? Coś pomieszam, poprzestawiam??? Zaczęłam szukać informacji i okazało się, że ten Disqus to wcale nie jest taki straszny, a instrukcji, jak się go montuje i przenosi komentarze, w Internecie jest mnóstwo. 



Już kilka miesięcy mam Disqusa i mogę powiedzieć, że warto było zaryzykować. Sam jego wygląd bardzo mi się podoba, jest przejrzysty, łatwo się czyta takie komentarze. Bardzo dużym plusem jest to, że dostajemy powiadomienia o komentarzach, jakie pojawiły się do naszych komentarzy na innych blogach. Często o coś pytamy, chcemy się poradzić i kiedy odpowiedź pojawi się na blogu dostajemy powiadomienie. Już nie musimy sprawdzać kilka razy dany blog, czy autor odpisał. Dzięki tej funkcji wydaje mi się, że mam lepszy kontakt z czytelnikami. 
Kolejną fajną rzeczą jest to, że możemy w komentarzach wstawiać zdjęcia albo polecać ciekawe linki;) Możemy również wyróżniać najlepsze komentarze. A jeśli nie mamy konta na Disqusie to i tak możemy komentować jako goście. 
Z Disqusa jestem bardzo zadowolona, warto:)

I na koniec ponowne wyniki rozdania. Poprzedni zwycięzca nie raczył sprawdzić wyników. Nigdy nie zmuszam do obserwowania swojego bloga, ale dla własnej wygody, uważam, że uczestnicy rozdania powinni chociaż na jakiś czas zostać obserwatorami, żeby nie przegapić wyników. W takim razie zwycięzcą rozdania jest:

Kinia Pracownia K&A:)))))


Gratuluję i proszę o adres do wysyłki nagrody:)
Jak zwycięzca się nie zgłosi to książka trafi na wymiankę, na która cały czas serdecznie zapraszam
miłego dnia:)

Komentarze

SEJF

:)