W balerinkach na wesele?

Zawsze uważałam, że na wesele czy jakieś inne imprezy należy chodzić w szpilkach. Ogólnie szpilki bardzo mi się podobają i nic do nich nie mam. Nawet miała jedną parę takowych. Jak wybierałam się na wesele to brałam zawsze dwie pary butów: szpilki i balerinki. Nie wyobrażam sobie tańczyć w szpilkach. Zresztą nie tylko ja tak robiła. Większość dziewczyn taszczyła ze sobą, oprócz szpilek, jeszcze wygodne balerinki. Szpilki są ładne, eleganckie, lubię na nie popatrzeć, ale chodzić to już niekoniecznie. Zawsze się w tych swoich szpilkach męczyłam.


 W niedziele wybieramy się na weselisko. Sukienkę pokazywałam tutaj i zastanawiałam się nad zakupem butów. Znowu inwestować w szpilki ( tamte oddałam, jakoś się z nimi nie polubiłam) czy może tylko kupić balerinki i postawić na wygodę? Zdecydowałam się tylko i wyłącznie na balerinki. Kupiłam przez internet. Zawsze uważałam, że przez internet bezpiecznie jest kupować buty, kosmetyki i książki. Sukienki nie odważyłabym się kupić. 
W balerinkach na wesele? Co o tym myślicie? A może jednak warto zainwestować w eleganckie i wygodne  ( jeśli takie istnieją) szpilki? 

Komentarze

SEJF

:)