Jestem blogerem

Poranek, śniadanie, aromatyczna kawa i włączam laptopa.. Na początek przeglądam pocztę, odpisuję na maile. Później przeglądam moje ulubione blogi, komentuję. Szukam ciekawego pomysłu na wpis, kilka zdjęć...


Kim jest bloger?
Bloger to osoba ciekawa świata, z głową pełną pomysłów. Ciągle chce się rozwijać, nie lubi stagnacji i nudy. Ma swoje pasje i dzieli się nimi z czytelnikami. Czasami szokuje, prowokuje. Testuje, recenzuje, opisuje, podróżuje. Kocha to co robi. I pisze...


Tak jestem blogerem.
Przez bloga wyrażam siebie, moje życie stało się ciekawsze, zwracam uwagę na rzeczy, których kiedyś nie dostrzegałam. Poznałam wspaniałych ludzi.  Nie stoję w miejscu. Chcę być coraz lepsza.


 I przyznaję, bez bloga już nie umiałabym żyć.
Dzięki temu, że jestem blogerem mogę wziąć udział w konkursie i marzyć o wygranej:)

 Klik

A kim dla Was jest bloger???


zBLOGowani.pl

12 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że ja także odkąd mam bloga, zaczęłam dostrzegać rzeczy na które kiedyś nie zwracałam uwagi, albo je zaczęłam po prostu dostrzegać w końcu :) Także widzę same plusy w tym :) Ja nie uważam się za nie wiadomo jaką blogerkę. Jestem po prostu zwykłą dziewczyną, która robi to co ją cieszy i może się przy tym zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to ujęłaś...u mnie jest bardzo bardzo podobnie :-)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam również podobne zdanie na ten temat:)

      Usuń
  3. W takim razie ja też jestem blogerem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ujełaś w słowa dokładnie to co czuję i myślę:) i trzymam kciuki za wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie kochana :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem też blogerem praktycznie długo ale miałam kilka blogów i kasowałam.

    ..´.█
    ..´.███
    ..´█████
    ..´██████
    ´´██████ ´´´´. █
    ´´███████ ´´.█
    ´´´██████ ´´.█
    ´´´´´██████..█
    ´´´´´´´...... ███
    ___██████___ █__██████
    __█▒▒▒▒█_██_█_.██____▒▓█
    _█▒▒▒███____████______▒▓█
    _█▒▒███______▒█▒_______▒▓█
    _█▒████___SŁODZIUTKIE__▒▓█
    _█▒████____JABŁUSZKO___▒▓█
    __█▒████______DLA______▒▓█
    ___█▒▒██____CIEBIE____▒▓█
    _____█▒▒█____▒█▒____▒▓█
    ________█████__█████
    POZDRAWIAM SERDECZNIE I MIŁEGO POPOŁUDNIA ŻYCZĘ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z każdym Twoim słowem i śmiało się mogę pod tym postem podpisać:)) Uściski wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i się zawiesiłam - na pewno lubię podziwiać co robią inni i czerpać natchnienie do swoich chciejstw hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie tak :) dla mnie najgorsze było przełamanie się, zanim założyłam bloga zadawałam sobie milion pytań - po co mi to, czy na pewno ktoś będzie chciał czytać to, co napiszę, czy dam radę, przecież nie jestem systematyczna, mogę nie mieć czasu i tak w kółko. Aż w końcu jednym z moich noworocznych postanowień było: blog!!
    prowadzenie mojego ukochanego bloga nauczyło mnie większej organizacji, na wszystko mam czas, na komentarze, na odpowiedzi mailowe, na nowe posty - Dziewczyny da się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisanie bloga sprawiło, że życie stało się odrobinę ciekawsze. Bardziej jednak lubię czytać wpisy innych, poznawać ich myśli etc. :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Po twoim wpisie też bym była, choć się nie czuję - po prostu zbieram mój wszechświat w jedno miejsce w sieci Try to design

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Do góry