Za miastem

W taki dzień jak dzisiaj mam ochotę uciec za miasto. Wygrzać się na słońcu i cieszyć  długo wyczekiwaną wiosną:)) Tak właśnie zrobiliśmy


ten dzień należał do nas
 
 
 
  Agresywny łabędź wygonił nas ze swego terytorium. Nigdy nie widziałam łabędzia w takim stanie, zawsze uważałam, że to są przyjazne ptaki. Szybko zdążyłam mu zrobić zdjęcia i w nogi!!


Konie były bardziej przyjazne






Długo czekaliśmy na takie ciepełko. Postanowiłam w tym roku nie narzekać na upały w lecie, trzeba korzystać z ciepłych dni ile się tylko da:)

 
 


Urocza galeria


i na koniec


 
Dzień był bardzo udany. Takie wypady musimy robić częściej.
 Pozdrawiam:))

Komentarze

  1. Zazdroszczę ucieczki :) Też muszę w końcu to zrobić chociaż na jeden dzień...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wycieczka:)

    No, łabędzie wcale nie są takie milusie:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, jakie piękne chwile :) Z moim chłopakiem niebawem wyjeżdżamy na majówkę także ja również zakosztuję uroku ciepłych dni. Na razie muszę się przemęczyć w uczelnianych murach lub murach domowych z książkami w ręku. Planuję jednak wyemigrować z nauką na taras ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż za rozpustny dzień! i ta pizza! ale jak tu nie korzystać z takiej pogody? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny dzionek :)). Ja dziś też sporo wędrowałam, w sumie za zakupami i takimi różnymi sprawami tak było przyjemnie że chyba byłam na nogach z 5 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały dzień, wspaniałe zdjęcia, wspaniałe chwile. Dzisiejszy dzień dał taka szansę, aby naładować akumlatorki...Cieszę się, że mogłam zobaczyć te wspaniałe chwile u Ciebie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie tam!!! Zazdroszcze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahaha już sobie wyobrażam szalonego łabędzia :DD To prawda, pogoda dziś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniały dzień miałaś! Też uwielbiam takie wypady za miasto! Piękne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Jak fajnie ,że w końcu doczekaliśmy się takiej cudownej pogody! I trzymajmy się za słowo coby nie narzekać jak przyjdzie upalne lato bo tak mało mamy słońca w tym naszym zmiennym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I narobiłaś mi ochoty na pizzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wyprawa, pięknie spędzony czas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyprawa, cieszę się że w końcu wiosna nas odnalazła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny czas, cudowne wiosenne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)