Dento fresh junior i paczuszka od Marion

Jakiś czas temu dostałam płyn do płukania jamy ustnej dla dzieci Dento fresh junior.



Płyn ma bardzo ciekawy zapach gumy balonowej:) W płynie są zawarte naturalne olejki: eukaliptusowy, miętowy, tymiankowy, szałwiowy. Ma za zadanie chronić przed próchnicą i wzmacniać dziąsła.

 
Nie mam dzieci, ale myślę, że to bardzo fajny produkt dla maluchów. Zwłaszcza, że zapach kojarzy się z gumą balonowa.



Dzisiaj dostałam paczuszkę z firmy Marion.



- płyn utrwalający fryzurę
-żel peelingujący do ciała o zapachu białej czekolady z pomarańczą
-spray regenerujący włosy ocet z malin
-maseczkę z białą glinką
-chusteczki do higieny intymnej
Już niedługo pierwsze recenzje:) Miłego dnia:)

Komentarze

  1. Ale fajna paczuszka :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam odzywke w sprayu tej firmy i lubię ją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To testuj i daj znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn uwielbia mój syn, a marki Marion po prostu nie znam wcale...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję paczuszki i 200 obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kosmetyków firmy Marion i ciekawa jestem Twoich recenzji. Testuj i napisz, czy warto się skusić :)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo;) Zazdroszczę^^ I czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn testuje ;)
    a paczuszkę też dostałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. spray z marizy! mui być świetny.. mam ich jedwab! ekstra jest! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)