Wiosenne nowości od Avon

 Firmę Avon nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest z nami od lat. Kiedy byłam małą dziewczynką ich katalogi mnie zachwycały i jakbym mogła to zamówiłabym większość rzeczy z oferty firmy. Wszystko takie kolorowe, bajeczne. Pamiętam, że nigdzie nie mogłam dostać takich dobrych tuszów do rzęs jak z Avonu. Zamawiałam kosmetyki od koleżanki konsultantki, później sama taką konsultantką zostałam. Kosmetyki pielęgnacyjne Avon również bardzo lubiłam. Żele pod prysznic czy płyny do kąpieli często gościły w mojej łazience. I tak też jest do dziś:)

Ostatnio przy współpracy z firmą dostałam dużą paczkę niespodziankę. 


Dotarła do mnie i biżuteria i perfumy. Do tego płyny do kąpieli, trochę kolorówki. Kosmetyków pielęgnacyjnych nie zabrakło w paczce. 






Lubicie kosmetyki Avon? Macie swoje ulubione produkty?

Pozdrawiam


Wpis powstał przy współpracy z firmą Avon.

Komentarze

SEJF

:)