Zapowiedź mojej książki!!!

 Do tej pory recenzowałam i zapowiadałam książki innych autorów. Teraz zapowiedź, ale moje książki. 27 maja premiera książki "Galeria spełnionych marzeń". To niesamowite uczucie, kiedy powstaje okładka i kiedy znam datę premiery. 


Dwie siostry, tak różne, a połączył je jeden projekt. Jedna szalona blogerka, druga spokojna księgowa. Singielka i mężatka. I stary lokal, z którego mają zrobić galerię artystyczną, żeby spełnić ostatnią wolę zmarłej ciotki. Zadanie wcale nie będzie takie łatwe, tym bardziej, że każda z sióstr będzie zmagać się z osobistymi problemami. Czy mimo przeszkód uda się stworzyć wnętrze z klimatem? I co takiego wydarzy się we Francji, przez co życie jednej z sióstr wywróci się do góry nogami? Opowieść o przyjaźni, miłości z pięknym Zamościem w tle. 

Książka jest już na Lubimy czytać https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5005768/galeria-spelnionych-marzen

A ja mogę już tylko zaprosić Was w maju na jej premierę:) Dodam tylko, że na jednej części się nie skończy:) 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)