El Diablo

 Dzisiaj kolejny debiut. Lubię debiuty, jestem ciekawa nowych autorów oraz tego jak poradzili sobie ze swoją pierwszą książką. Jak było w tym przypadku? El Diablo z księgarni Tania Książka

Lena od kilku lat mieszka i pracuje w Madrycie. Nie przypuszcza, że jej życie stanie na głowie w dniu, w którym otrzyma zadanie, aby sprzedać luksusowy penthouse najbardziej znanemu prawnikowi w mieście, Carlosowi Perezowi. Nie zamierza wdawać się w romans, nie chce komplikować sobie życia i pakować się w kłopoty, nawet nie zdradza nieziemsko przystojnemu Hiszpanowi swojego imienia. Jedna wspólna noc niczego nie zmienia. Prawda?

Nieoczekiwanie Lena wpada w tarapaty, a tak się składa, że w całym Madrycie zna tylko jednego prawnika… Tylko czy ON będzie chciał jej pomóc po tym, jak go potraktowała? Kim tak naprawdę jest El Diablo? Jakie skrywa sekrety i jaką rolę odegra Lena w prowadzonej przez niego ryzykownej grze? Tajemnicza vendetta, w której Lena zdecyduje się pomóc Carlosowi, sprawi, że ukochane miasto nagle stanie się dla niej labiryntem pełnym czyhających za każdym rogiem niebezpieczeństw. Czy po tym wszystkim uda jej się zachować swoje serce?

 

Na początek muszę przyznać, że nie polubiłam głównej bohaterki. Strasznie mnie irytowała. Jej przyjaciółki nie polubiłam jeszcze bardziej. Obie zachowywały się jak głupiutkie nastolatki. Dużo wina, wulgaryzmów. To nie moje klimaty. Do tego wulgarne sceny erotyczne. I od początku niestety przeczuwałam, że ta książka nie trafi w moje gusta, chociaż opis był całkiem przekonywujący. Historia jest przewidywalna, ale też i może w pewnym momencie zaskoczyć. Zakończenie daje do myślenia i już wiadomo, że będzie ciąg dalszy. 
Czy książka jest kiepska? Niekoniecznie. Autorka stwarza ciekawe sytuacje, są chwile grozy, bohaterowie muszą walczyć o życie. Książka zbiera dużo pozytywnych opinii więc ma swoje grono odbiorców. Ja do niego nie należę i na  kontynuację raczej się nie skuszę. 

W księgarni Tania Książka w dziale nowości jest wiele innych ciekawych książek, na które warto zwrócić uwagę.

Pozdrawiam





Komentarze

SEJF

:)