Zamknij oczy

Serię Oczy Wilka Alicji Sinickiej przeczytałam z zapartym tchem. Polubiłam głównych bohaterów już od pierwszych stron . Do tej pory w tej serii ukazały się książki "Oczy wilka" , W jego oczach" i Otwórz oczy". I myślałam, że na tych trzech częściach wszystko się skończy, bo chyba taki był zamysł autorki. Jednak ku mojej radości niebawem będzie miała premierę czwarta część o przygodach Leny i Artura, a ja mogłam ją przeczytać przedpremierowo. "Zamknij oczy" z księgarni Tania Książka


Lena z Arturem nie ma łatwego życia. A na pewno z tym mężczyzną nie jest nudno. Teraz dziewczyna kiedy na małą córeczkę, pragnie spokojnego życia, spokoju i stabilizacji. Artur taki właśnie miał plan. Chciał pozamykać wszystkie ciemne interesy i pracować już całkiem legalnie. Jego firma oficjalnie zajmuje się produkcją i sprzedażą luksusowych kosmetyków. I na tym chciał się głównie skupić. Ale w rodzinie Mangano nie ma miejsca na spokój i demony z przeszłości dadzą znać o sobie. Co tym razem zawiśnie nad małżeństwem Leny i Artura? Kto tak bardzo chce zaburzyć ich spokój?


Muszę przyznać, że autorka trzyma poziom od pierwszej części. Mimo, że jest to już czwarta część, nie jest naciągana, nudna, a na pewno nie pisana na siłę. Alicja daje czytelnikowi świetną historię, trochę romantyczną, a na pewno mroczną i tajemniczą. Opowieść czyta się szybko i bardzo dobrze, a książki nie można odłożyć. Tak jak w poprzednich częściach, jest element zaskoczenia, zmylenia czytelnika. Pod koniec akcja pędzi w zawrotnym tempie, dużo się dzieje i na pewno nie można się nudzić. Przed przeczytaniem czwartej części dobrze jest poznać pozostałe, to dużo ułatwi czytanie i wiele wyjaśni. Czy to już ostatnie spotkanie z Leną i Arturem? Mam nadzieję, że autorka jeszcze nas zaskoczy:)

Więcej tego typu książek znajdziecie w dziale Nowości w księgarni Tania Książka

Znacie serię Oczy Wilka?

Pozdrawiam


#współpraca Tania Książka 

Komentarze

SEJF

:)