Nowości kosmetyczne

 Tym razem nowości tylko z Oriflame. Ostatnio kilka wpadło mi do kosmetyczki, chociaż i tak ograniczam kupowanie kosmetyków. Ale wiecie, jak z tym ograniczaniem jest:) 


Skusiłam się na dwa kremy na dzień i na noc Optimals. Ta seria cieszy się powodzeniem, więc skorzystałam z tego, że była promocja. Kremy jeszcze nie używane czekają na swoją kolej. 


Ten zestaw krem do rąk i mydełko kupiłam za 4,99 zł. Kremu nie znam za to mydełko jest świetne, ładnie pachnie i ma drobinki złuszczające. 


Kolejne kremy do twarzy. Ten jagodowy jest moim drugim kremem. Bardzo lubię tę serię. W planach mam jeszcze maseczkę jagodową:) 


I na koniec tusz The Wonder. Tuszy z Oriflame używam od lat, jak dla mnie są najlepsze, nie mogę się przekonać do innych. 


To wszystkie moje nowości. Znacie któryś z tych kosmetyków? Coś wpadło Wam w oko?


***********************************************************************************

Myjki ultradźwiękowe to oszczędność wody i energii w porównaniu z tradycyjnymi sposobami mycia. Poradzą sobie z najgorszymi plamami z olejów, smarów, różnych past, opiłków, pyłu i smoły węglowej oraz wielu innych zanieczyszczeń. Więcej na temat mycia ultradźwiękami znajdziecie tutaj - myjultradzwiekami.pl

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)