Żel Isana, jak sprawdził się u mnie?

 Do tej pory jakoś nie po drodze mi było z żelami Isana. Chociaż na blogach można przeczytać o nich bardzo pozytywne recenzje. Duży wybór, ciekawe opakowania. Zapach też podobno ładny. I cena przystępna. Sprawdziłam.


Jakiś czas temu, podczas zakupów w Rossmanie wpadł mi w oko właśnie ten żel. Sympatyczne opakowanie z jeżykiem, cena również sympatyczna. Całe 2.99 zł zapłaciłam. 


Żel znajduje się w 300 ml butelce, pochodzącej z recyklingu. Zapach bardzo przyjemny, owocowy. 
Podczas użycia bardzo dobrze się pieni i jest wydajny. Co można więcej chcieć od żelu? Nigdy nie oczekuję, że będzie nawilżał moją skórę, od tego mam balsamy. Najważniejsze żeby skóry nie wysuszał. Tutaj tego nie zaobserwowałam.  Dlatego ten żel spełnił moje oczekiwania. Dodatkowo grafika na butelce na duży plus:) Moim dzieciom żel od razu się spodobał. A za taką cenę można zaszaleć i przetestować inne żele z tej firmy. 


Lubicie żele Isana? Jaki możecie polecić? Myślę, że teraz wypróbuję nie jeden z tej kolekcji. 

***********************************************************************************

Ścianki wystawiennicze są świetnym rozwiązaniem dla osób, które np. chcą zorganizować wystawę w swoim mieście. Albo dla tych, którzy chcą dobrze wyeksponować i zareklamować swój produkt. Prostota, elegancja i solidne wykonanie. Takie ścianki można dostać w https://www.scianki.info.pl/. Warto niektóre sprawy powierzyć profesjonalistom, żeby samemu wypaść bardzo profesjonalnie. 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)