Norstat - a co to takiego?

 Nigdy nie lubiłam wypełniać ankiet. I tak zostało mi do dzisiaj. Ale czasami to robię. Rozumiem, że ankiety to ważne źródło informacji na dany temat. Plusem jest to, że są anonimowe. Mimo wszystko i tak nie lubię ich wypełniać. Kiedyś zapisałam się do takiego panelu, w którym za ankiety dostaje się wynagrodzenie. Zarobię sobie trochę, pomyślałam. Prosta praca w domu, kilka chwil i ankieta zrobiona. Ale tak wcale łatwo nie było. Często ankiet nie było dostępnych, a jak się jakaś pojawiła i zaczynałam ją wypełniać, po kilku minutach przychodziła informacja, że nie załapałam się do dalszego badania. Jednym słowem z wynagrodzenia nici. I tak często się zdarzało więc chyba dlatego jestem do ankiet zrażona. 



Jednak ankiety to ważne źródło informacji. Istnieją specjalne firmy, które zajmują się gromadzeniem informacji dla klienta, właśnie też za pośrednictwem ankiet. Jedną z takich firm jest Norstat. 






Zbierać dane można na różne sposoby. I takich sposobów używa właśnie firma Norstat. Można zbierać dane:
- online
- przez wywiady telefoniczne
- wywiady osobiste, które można przeprowadzać w centach handlowych, w domu lub miejscu pracy
- przez grupy fokusowe
- albo przez tajemniczego klienta. Ta forma wydaje mi się najbardziej interesująca:) 

Więcej informacji na temat działania firmy, jej ofertą znajdziecie na stronie https://norstat.pl/

Lubicie wypełniać ankiety? Dorabiałyście kiedyś w taki sposób?

Pozdrawiam


Partnerem wpisu jest firma Norstat

Komentarze

SEJF

:)