Serum - moja kolekcja

 Ostatnio nazbierało mi się przeróżnych serum do twarzy i jeden do włosów. A to przez zamawianie boxów kosmetycznych. Większość właśnie pochodzi z tych pudełek. Dlatego na razie zrobiłam sobie przerwę w pudełkach, zobaczymy jak długo wytrzymam :) Duże zapasy kosmetyków przeróżnych muszę powykańczać, żeby zrobić miejsce na nowe.   Tak prezentuje się moja kolekcja tych kosmetyków:


1. Naturalne serum przeciwzmarszczkowe Comoco. To najdroższe serum w mojej kolekcji. Gdyby nie było w boxie kosmetycznym to na pewno bym go nie kupiła. Cena 169,00 zł. Serum pachnie delikatnie, niezbyt ładnie. Jest płynne, konsystencja jak olejek. Ale bardzo dobrze nawilża skórę. 


2. Serum Bielenda
3. Antyoksydacyjne serum odbudowujące Bioliq 


4. Serum Ingrid - to serum bardzo dobrze nawilża skórę. Jest białe, gęste, delikatnie pachnie. Tylko aplikacja mogłaby być inna, ta jest trochę niewygodna. Przynajmniej dla mnie.


5. Serum Oriflame Optimals 


6. Serum do włosów Revers - jeszcze nie miałam okazji wypróbować
 

7. Serum konopie Farmona - to serum przyszło do mnie z książką od wydawnictwa Marginesy. W książce występują konopie, więc serum z konopi znalazło się w przesyłce. Miły dodatek do książki, która swoją drogą jest świetna. Przynaję, zarwałam przez nią noc:)


Tak właśnie wygląda cała kolekcja. Macie coś z tych kosmetyków? 


Kolekcje jakich kosmetyków macie największą? 

***********************************************************************************

Konstrukcje z ram aluminiowych to bardzo potrzebne rzeczy. Na pewno zainteresują się nimi wystawcy, muzealnicy,  osoby biorące udział w kiermaszach. Można samemu wymyślić projekt, a wykonaniem zajmą się profesjonaliści. Są różne firmy przyjmujące takie zlecenia np: https://www.zabudowa.info.pl/. Żeby wyglądać profesjonalnie ze swoim produktem, warto powierzyć niektóre zadania profesjonalistom:)

Pozdrawiam





Komentarze

SEJF

:)