Jaką biżuterię lubisz?

Biżuteria. Jedni ją uwielbiają, mają jej mnóstwo. Inni nie przykładają do niej większej wagi. Jakieś dwie pary kolczyków, ewentualnie obrączka i wystarczy. Ja przez dłuższy czas należałam do tej drugiej grupy. Biżuteria mi się podobała, ale nie odczuwałam potrzeby, żeby mieć dużo błyskotek. Tak na prawdę zwykłe, srebrne kolczyki mi wystarczały. I nie zwracałam zbytnio uwagi na biżuterię dopóki sama nie zaczęłam jej robić. I to teraz sprawia mi ogromną frajdę, i teraz zwracam dużą uwagę na biżuterię, szukam inspiracji wszędzie:)  Biżuteria skromna, minimalistyczna nigdy nie wyjdzie z mody, a taką możecie znaleźć w sklepie https://otien.com/. Wybór biżuterii jest bardzo duży, do mnie trafiła bransoletka i naszyjnik srebrny z gwiazdką. 




 

Biżuteria jest zrobiona ze stali nierdzewnej, delikatna i skromna. Pasuje niemal do każdej stylizacji i jest uniwersalna. Ten komplet można również dostać w kolorze złotym. 

Lubicie biżuterię, czy raczej nie przykładacie do niej większej wagi?

Jaką biżuterię lubisz?

Pozdrawiam







Komentarze

SEJF

:)