Pasta cukrowa do depilacji - wady i zalety

 Od dawna byłam ciekawa pasty cukrowej do depilacji. Nawet chciałam sama sobie taką zrobić. W końcu kupiłam jedną pastę i na jej użyciu mogę stwierdzić, że ma swoje zalety, ale też i wady. Czy warto zdecydować się na taką metodę do depilacji? 


Sprawdzałam pastę cukrową Alexya o czekoladowym zapachu. Produkt znajduje się w plastikowym 300 g opakowaniu. Pachnie dosyć przyjemnie, tak słodko:) Pasta jest bardzo twarda. Producent radzi ją troszkę podgrzać, ale ja uważam, że nie ma takiej potrzeby. Pod wpływem ciepła dłoni robi się ładnie plastyczna. Pasta nie może być bardzo rozgrzana, bo robi się taka rozlazła i już nie przydaje się na nic.


Jak stosuję? Troszkę produktu wydobywam z pudełka, chwilkę rozgrzewam w dłoniach i nanoszę na miejsce, które chce wydepilować. Mocnym ruchem odrywam pastę od skóry. Jakie daje efekty?

Żeby była bardziej skuteczna włoski muszą być dość długie. Słabo radzi sobie z krótkimi włoskami,  a czasami nie radzi sobie wcale. Niestety, nie depiluje dokładnie całej powierzchni. Zawsze jakieś włoski zostają. Na plus mogę dodać to, że jeden kawałek pasty można stosować kilka razy, dopóki nie rozgrzeje się za bardzo. Musi być dosyć twarda, a zarazem plastyczna. Depilacja jest również bolesna. Jeśli ktoś nie lubi depilatorów, plastrów, to i z taką pastą się nie polubi. Plusem jest to, że nie podrażnia skóry. Przynajmniej ja nie miałam takiego problemu. Kolejny plus: pasta łatwo się zmywa, wystarczy sama woda z mydłem.


 Taka depilacja jest bardzo czasochłonna. Ale jak poświecimy troszkę na to czasu, nie zrazimy się tym, że możemy się upaciać, to efekty będą na dłużej. Myślę, że to jest depilacja dla cierpliwych. 

Stosowałyście takie pasty do depilacji? Z jakich firm polecacie? Może są jakieś łatwiejsze i bardziej skuteczniejsze w użyciu? 

***********************************************************************************

Ekologia staje się coraz modniejsza. I dobrze, ludzie są bardziej świadomi. Stawiają na ekologiczną żywność, naturalne kosmetyki. Albo ekologiczne domy. Fotowoltaika to super pomysł, żeby być bardziej ekologicznym, dbać o przyrodę. Światło słoneczne przetwarza się na energię elektryczną, a rachunki za prąd znacznie maleją:) Ekologia i oszczędność w jednym. 

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)