Owocowo pachnące nowości z Oriflame

 Bardzo lubię ładnie pachnące kosmetyki, zapach u mnie jest bardzo ważny. A owocowe i kwiatowe kosmetyki wprost uwielbiam, dlatego niedawno skusiłam się na te właśnie z Oriflame. Na co warto zwrócić uwagę?


Na pewno na ten owocowy zestaw. Kosmetyki z ekstraktami borówki, jagody i jeżyny. Idealna kompozycja. Pachną pięknie chodź nie bardzo intensywnie. Udało mi się kupić cały zestaw po promocyjnej cenie. Teraz można kupić te kosmetyki oddzielnie. Na zestaw składa się krem do twarzy, maseczka oraz scrub do twarzy. 
Krem do twarzy dobrze nawilża, szybko się wchłania i pachnie ślicznie. Bardzo przyjemny w użyciu. Można go kupić tutaj.
Maseczka pachnie podobnie jak krem. Dobrze nawilża skórę i wygładza. Ja ją stosuję na noc zamiast kremu. 
Scrub wygląda jak galaretka. Jest dobrym zdzierakiem, skóra po jego użyciu jest gładziutka i promienna. Do kupienia tutaj.


Zestaw tych kosmetyków mogę polecić. Są bardzo przyjemne w użyciu i dobrze wykonują swoją robotę:)


Kolejny pięknie pachnący kosmetyk to woda toaletowa o zapachu piwonii. Wygląd buteleczki robi wrażenie. Zapach jest słodki, śliczny i dość intensywny. Ale nie utrzymuje się długo na skórze. Jest wyczuwalny tak około trzech godzin. Uwielbiam zapach piwonii, dlatego skusiła  się na ten flakonik. Idealny na lato, dodatkowo pojemność to nie 50 ml a 75 ml więc bardziej się opłaca. Obecnie można go kupić w promocyjnej cenie tutaj. Jeśli lubicie zapach piwonii to będziecie z tego kosmetyku zadowolone:) 



I ostatni ciekawy duet na lato to scrub i balsam do ciała Love Nature o zapachu: porzeczki, maliny, borówki i poziomki. Nie mogę wiele o nim napisać, bo jeszcze nie używałam tych kosmetyków, ale na pewno mogę stwierdzić, że pachną ślicznie. Balsam można dostać tutaj, a scrub tutaj


Które produkty wpadły  Wam w oko? Co byście chciały przetestować?

Dlaczego zostałam konsultantką Oriflame?


Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)