Nowości Make Me Bio

 Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z kosmetykami Make Me Bio. Już kiedyś miałam sposobność testować kosmetyki z tej firmy i cieszę się, że znowu mam okazję zapoznać się z kilkoma z nich. Polska firma, kosmetyki naturalne, warto zapoznać się z ich asortymentem.





 

Różano - waniliowy krem do skóry suchej i wrażliwej. Mam suchą skórę więc myślę, że krem da sobie z nią radę. Do tego mam delikatny peeling do twarzy. Lubię delikatne peelingi jeśli chodzi o twarz. Do ciała mogę mieć większy zdzierak:)


Mydło w płynie Garden Rose i jeszcze woda z konopi . 

Za jakiś czas przygotuję na blogu recenzję tych produktów. A jeśli planujecie zakupy takich kosmetyków, to po kliknięciu w tej link https://makemebio.com?discount_code=3076 dostaniecie 5% rabatu na cały asortyment:) 

Znacie te kosmetyki? Którego najbardziej jesteście ciekawe?

Pozdrawiam 



Komentarze

SEJF

:)